Jag är med och tävlar om ett hemligt paket...

Spännande, jag är med och tävlar om ett paket hos en som gör underbart vackra smycken.. 

Klicka på på bilden nedanför för att komma in till hennes blogg...
Och för att se hennes vackra smycken som hon gör själv klicka på länken nedanför:
Natalies Smycken

/Katja
1 Lisa:

skriven

Det är lugnt, haha... ;0)



Du får lägga ut bild sen på bloggen eller skicka på msn... Vill se din piercing... =0P



Jag ska möta en kompis från V-ås vid tåget antingen strax efter 5 eller 6 beroende på om hon hinner med halv 5-tåget. Sen ska jag in på Hemköp lite snabbt på stan, så går vi hem till mig, lämnar grejjerna och cyklar till Ö.B. då jag ska köpa lite dricka och fikabröd tills imorgon. Så hem hit igen och göra nån middag. VAD vet jag inte än... du som alltid brukar fråga om det. ;0)



Sen ikväll kanske jag kommer röja och städa lite mer får se. Annars bara umgås med min kompis. Känns som jag har väldigt mkt kvar att göra...



Ska du hitta på ikv då?



Kram!

2 natta:

skriven

hehehe kanon! va fint du gjort! :D

men du vart bor du?

Kommentera här: