Min "nya" Piercing...

Jag piercade mig för ja, cirka 7-8 år sedan, en mouche.. sen tog jag ut den och den växte ihop jättefort..
Sen dess har det varit ett synligt hål på då.. så jag har lääänge velat pierca mig igen..
(Just nu sitter det i en "läkstav" som är lite längre än vanligt,
men om fyra veckor så ska jag nog ner till Göteborg igen och köpa mig en ny)
Och igår gjorde jag det... i Göteborg på länken/butiken nedanför..
Barbarella
Om ni sen går in på butiken och tittar ser ni hur fräscht dom har det.. och jag piercades av Ola..
Klicka på länkarna under..
Butiken eller Studios
Och nedanför kan ni se Ola som jag piercades utav..
Personal
Smycken som jag tycker är fina..
Lite fler piercingbilder:
/Katja
1 mellen:

skriven

Sedär ja :D Du gjorde de hehe fint.. du har den dock högre upp än mig :) känns det bra nu då? Kram

2 Michaela:

skriven

åhh fint!

tack detsamma... kram!

Kommentera här: