Shoppat, 2nd Hand..

Shoppade lite 2nd Hand - saker idag.. 
(Två stora söta temuggar med tillhörande fat, riktigt fräscha, att dricka te i förståss, en till mig och en till älsklingen,
kostade för allt 20 :-)
Så hade vi för mycket te men för lite burkar så en teburk då för fem spänn.. Och ett halsband för 10 spänn...
Sen köpte jag ett par örhängen.. men dom är dock nya... och i silver för 79 :-
(Jag använder ju örhänget jämt, därför jag vill ha lite mindre, som jag sover och gör allt med)
Så var jag och handlade litegrann...
(Makrill i tomatsås och Apelsinjuice, ICA's makrill är helt klart bäst, många smakar alldeles för mycket salt kan jag tycka.. sen juice är nog kanske egentligen Bravo godast.. men Godmorgon är bra med och Tropicana, nu testar jag ICA's ska ta en klunk på en gång och säga vad jag tycker... vänta.. mmums, fruktkött och riktigt bra smak..)
Nu när jag kommit hem har jag ätit en halv macka till, åt en halva i morse vid 10 och en nu vid 15..
En kopp kaffe till och ett glas apelsinjuice..
(Jag vet inte hur jag ska få motivationen till att äta bättre, ibland äter jag riktigt dåligt.. suck.. en hel sån macka bara.. känns ganska lite.. sen äter jag bara mat ikväll å mest troligt inget mer. Jag känner ingen lust i att äta..)
/Katja
1 RESESNACK.:

skriven

vilken härlig röd färg!

second hand kan verkligen vara härligt ibland :)

Kommentera här: