Fjärde sprutan idag!

Gonal - F
I fredags tog jag första Gonal F sprutan och då hade jag dosen 112,5 IE, idag sänks dosen till 75 IE och jag har tagit ett Östradiolprov i morse, som jag ska hämta innan lunch och skicka iväg till SU..
Sprutorna känna absolut ingenting alls att ta och jag har inga biverkningar ännu heller å hoppas inte få några.. har haft så otroligt jobbig huvudvärk de senaste dagarna, men de har ju varit mkt..
(Ja, jag har en slapp mage, med massor av hud, men jag har ju gått ner en hel del kilon, 90 kilo så det förklarar det mesta, så respekt tack...)
1 Cajsa:

skriven

haha ja minst sagt..XD



usch för sprutor.. :(

2 Beatricee:

skriven

okej :) :D hoppas det blir en liten bebis snart ;D <3

3 Cajsa:

skriven

hehe jo det förstår jag..XD

4 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: jo :)

vet en till som gör så.. fast tror det inte är mot samma sak.

5 Beatricee:

skriven

tack så mkt han är världens finaste så de kommer gå hur bra som helst :D <3

6 Anonym:

skriven

hehe,ja =(

7 Cajsa:

skriven

ja, men det är lättare med att ta i benet, det är jag i alla fall van vid..XD

8 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

sv: hejsan:) allt är bara bra sj då?:D



duktigt gjort att gå ner så mkt:O

9 Pia:

skriven

Tycker det ser så läskigt ut, är sprut rädd... =/

Mäkta imponerad av dig att du vågar sticka dig själv! =)

10 Madde:

skriven

aj ser ont ut men ger bra resultat får vi hoppas ni är värda en gåva från gud ett liten barn i era händer saknar er kram kram på er å lycka till massor önska man va närmare er

Kommentera här: