♥ Mitt liv - allt ♥

♥     ♥     ♥     ♥     ♥
Du är mitt allt - mitt liv. Du har varit till så stor stöttning - alltid - särskilt nu när far gick bort..
Jag älskar dig så mycket min älskling förlovade Hunny Bunny.. inga ord kan beskriva den starka kärlek...
♥     ♥     ♥     ♥     ♥

♥     ♥     ♥     ♥     ♥

1 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: nej det är lugnt ;) vet faktiskt inte när jag får svaren. vi får allt se :)



hehe tack så mycket >.<

2 victoria ♥:

skriven

sv;åh tack! :)

3 Emanuel Nilhzon:

skriven

Anmäl dig till veckans blogg ;)

4 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: haha vad menar du? >.<



tinkerbell är söt hon med :D

5 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: haha de röda ser iaf jävligt läskiga ut :D

6 kittymon:

skriven

Ja det är inte lätt här i livet. Förstår ttd et känns tufft nu.

När får du resultatet av röntgen?

Här är det ju som vanligt.



Kramis

7 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åh nämen då kommer de fler;)

jodå..mår bra, lite förkyld hehe men de hör till :D

men va är det för spruta, nu har jag nog missat nåt igen ;O för graviditet? kramar

8 Josse:

skriven

ja,faktiskt =)

9 Cajsa:

skriven

tack det samma gumman!

10 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

tack gumman! :)

11 Emma:

skriven

Hej Gumman.

Naaw, killar är bra att ha ibland (:

Ja mamma är snäll ibland:D

Händer i helgen ?

Kramar

12 M I N A:

skriven

tack för frågorna, svaren skriver jag in i bloggen imorn :)

13 vick:

skriven

Cheka min blogg :D

14 Laila:

skriven

älskar människor som ler :D

15 malin fröderberg franzén.:

skriven

härligt med kärlek! glad för din skull. <3

16 Antonia C Nilsson:

skriven

hihii men sötnos det e ingen fara !<3 jag hara haft det bra tack<3

vad jobbigt när din far gick bort så jag förstår om du inte orkar med bloggen å sånt osv...<3

17 Beatrice:

skriven

hej hej :) hur är det med dig ? lust att följa mig via lovin ? :)

Kommentera här: