Orkar inte skriva!

Trött, ont i ryggen, fingrarna, händerna, stela och jävliga..
Jag har kommit på Gud.. alltså.. han gav ju inte far tumörena eller så.. Gud tog ju pappa för att befria honom från smärtorna, låta honom få frid och inte ha ont längre. Låta honom dansa, gå och fiska, och en dag mötas igen.
Igår var det begravning.. det var väldigt fint och det kom fem av hans syskon från Finland, några syskonbarn. En av far söner skickade blommor iaf..
Igår var det premiärsprutning (Gonal - F), idag är det sprutdag nummer två. Det gör inte ont att sticka sig eller injicera. Det är lätt som en plätt än så länge. Inte alls nervös för äp heller..
Moholmstrippen... var det idag, skoj, skoj, men sen kom det regn.. så vi for hem, sen hälsade vi på hos Jessica och Johan då Johan fyllde år i onsdag..
Imorgon är det final på Moholmsstrippen..
Soffan kallar... o bilder från begravningen, strippen m.m. kommer...
Ha en god fortsättning på helgen...
1 bina:

skriven

vet du om josephine ackeby kom vidare? e ju min svägerska. min brors fru. hon körde på moholmstrippen nu

2 sanna:

skriven

Jo nu har din far fått frid från all smärta o lidande. Skönt att så många från Finland kom.

Håller tummarna vad gäller sprutning o allt vad det innebär.

Kram

3 Malin:

skriven

svar; tack rara du!

men angående magoperation; jag skulle ALDRIG (och då menar jag aldrig) ha gissat att du gjort en sådan så.. de hjälper ju uppenbarligen. Men, hur stod mängd mat är det du kan äta? Det är inte sådär jättedrastiskt att du bara kan äta ca ½ mat per måltid? (Fasiken vad nyfiken jag är..)



Oj, helgen är ju praktiskt taget över, men idag (söndag) ska jag väl.. Jadu, jag har ingen aning faktiskt. Ska väl försöka ta mig ut på en promenad och sen tar jag dagen som den kommer :)

Vad ska du själv hitta på idag?

4 kittymon:

skriven

Hej vännen !

hur är läget mitt i allt ? Antar att begravningen gick som den skulle. Och att du att du kunnat roa dig lite trots allt.



Skulle också behöva t mitt körkort men hur fanken ska man orka? Fast de ena utesluter ju inte det andra. shoppa kan man göra i alla lägen nästan.



Helgen hittills har varit bra. sover som en gnu men orkade med att gå på fotboll igår. Det var askul.



Ha det bra vännen!

5 Anonym:

skriven

vore snällt om du kunde fixa en blogg till mig:) du kan få något för de:)

6 jessica:

skriven

Hoppas du mår bättre snart! Tänker på dig :)



Jag har ny design, bättre än förut va?

7 M I N A:

skriven

frågestunden blev inställd :/

8 therese:

skriven

sv: okej :)

kram

Kommentera här: