Pappa han vilar i frid...

Han har nu kommit till en annan plats, Gud har tagit emot honom..
Älskade far behöver inte ha ont längre! En dag kommer jag att få se min far igen.. men det är ett tag tills dess. Tills dess finns han runt omkring oss och i djupet av mitt hjärta..
Älskar Dig Pappa
Så Saknad
Vår Kärlek Kan Aldrig Dö
♥     ♥     ♥
1 bina:

skriven

sv: du har ju det inte heller så lätt gumman. mitt är bara psykiskt och inte både psykiskt och fysiskt.

väldigt fina bilder från begravningen. borde inte varit lätt, jag har ju aldrig varit på en begravning. massa kramar från mig!

2 phiie:

skriven

Deet är faktiskt så! :D vad gör du idag?

3 phiie:

skriven

Deet är faktiskt så! :D vad gör du idag?

4 Nadja:

skriven

ja. alla har olika smak mm. Fina bilder.

5 phiie:

skriven

Idag är jag sjuk.. :(

6 phiie:

skriven

vad bra att du mår bättre, jag mår också bättre så de är ju bra :D

7 phiie:

skriven

Jo, alvedon ;) Aha, jobbar du inte .. ?

8 Cajsa:

skriven

gud va fint!



sv. ok...ja den är också rätt fin! :)

9 Beatricee:

skriven

Vila i frid =/

Tack det samma tjejen :)

Lägg gärna till mig på msn [email protected] Kram

10 Linda - ndaiL:

skriven

vackra bilder!



vi har ju flyttat till gävle nu.

11 kittymon:

skriven

Hejsan vännen!



Nja det är väl inge vidare här. Och snart får jag nog börja kriga med FK. Dom verkar ju helt galna nu men jag är inte den som ger mig i första taget.



Har helgen varit bra ?



Min var helt ok. Var på fotboll och tittade på fotboll och sen tagit det lugnt.



Kramis

12 Anonym:

skriven

Usch din stackare, jag beklagar sorgen

13 Laila:

skriven

haha ja eller hur :D vi är bättre än killarna :P

14 Anonym:

skriven

åh. jag beklagar :(

vila i frid...



(tack så jätte mycket!:)

15 Emma:

skriven

Hejsan (:

jaa & de va SUPERSKÖNT (:

Jaa dm är åxå bra :D, nej har bara sett ettan (:

Jobb i veckan & massa migrän får man räkna med !

Själv då?



Fina bilder !

16 Anonym:

skriven

händer idag då?

<3

17 phiie:

skriven

Tack tack!



Jo jag har strepsills superduperbra! :D <3



Nähe vrf inte?

18 Beatricee:

skriven

ja i stockholm :)

jag la till dig nu :) kram

19 Nadja:

skriven

ja det kan jag tänka mig det.

20 Cajsa:

skriven

ja eller hur!? :O men det va skönt efter då man fick släppa på lite spänningar.

21 Erica:

skriven

Svar: Hur tror du att Han tänker då?



Väldigt fint med alla blommor!

22 Johanna:

skriven

haha inte via kyckling iaf ;) nej men det smittar genom luften och handlsag och så..precis som vanlig influensa :)

23 phiie:

skriven

tråkigt .. :)

24 Beatricee:

skriven

tack du är superduper söt du med :D

25 Cajsa:

skriven

hahaha ja typ..XD

26 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

:'(



tack gumman :)

27 Madde:

skriven

Så fin begravning å så fina ni va beklagar sorgen verkligen kram på er båda å er fam

från oss alla i fam backman älskar er

Kommentera här: