Shoppingen...

Här är lite av shoppingfynden jag gjorde... hehe..  Plus att jag införskaddade mig en portabel cd-spelare av märket Sony, kan nog komma bil på den med sen.. ler.. 
Sov så gott...
1 Nadja:

skriven

opereration är alltid farligt. allt bra? =)

2 HelloNicki:

skriven

TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



Kram!

3 Malin Minelli:

skriven

Åh, härligt med lite shopping, fina grejer! =)



Brukar du äta frukost och vad äter du isåfall? (dagens fråga i min blogg, svara gärna gärna)



Ha en fin dag!



Mvh Malin

4 Beatrice:

skriven

usch :/ vad dog han av om man får fråga ? =/

5 Beatrice:

skriven

usch usch :/ vet hur det är :/

6 evelina:

skriven

sv: Halloj jao visst är hon. Jodå här äre bara bra,hur äre sj då? kram

7 madde:

skriven

trevligt med shopping*

ja visst va de fina.här hemma händer det inte så mkt mest trädgårdsarbete,väntar på att gräset ska växa här hemma nu*hur e det med dig?

8 Johanna:

skriven

begravningar är aldrig roligt. men det är skönt när dne är gjord, för då kan man försöka gå vidare så gott dte går.... man har fått säga hej dåg! =)

9 Anonym:

skriven

vilka häftiga skor

10 laura:

skriven

fräna stövlar:D

11 Anonym:

skriven

ja men annorlunda mode är snyggt

Kommentera här: