Supersnabb resumé från helgen!

Har så jäkla ont i arsle och rygg..
Vi var på Mantorp Park och Kjula Dragway (tror jag det heter), men där var det i alla fall Mälardalen Open och vi såg på Dragracing. 
Fredag:
Regn och Rusk, allt inställt på Mantorp, men vi gick runt och tittade litegrann på bilarna, till och från. Vilade i tältet somnade i famnen på varann. På kvällen lyssna vi på musik o drack öl o pops.
Såååå svårt att sätta ihop tältet i skyregn och irriterad och blöt, frysen, värkande isbit till Katja.
Lördag: 
Solsken, dragracing, ♥ TOTTE 152 ♥, (men förälskade mig i andra bilar också, härliga DieselDoris, Volvo 740'n med Cheva 350 motor under huven en blååå bubbla som gör hjullyft) drifting.. sååå kul och jag vad mer kan jag säga.. 
Här kan ni se en resumé på det bästa i från Mantorp Park 2009.
Vi åker senare iväg mot Eskilstuna och Kjula, där det är dragracing också.. 
Liten och mysig camping, idag är det mkt lättare att sätta ihop tältet.
Söndag:
TOPPENVÄDER!
Strålande sol och endel från Mantorp har kommit till Kjula.. 
Mysig lite camping som jag lätt besöker nästa år igen..
Här kan ni se en resumé på det bästa i från Kjula Dragway, Mälardalen Open, 2009.
Filmerna är tagna av mig, Katja och min sambo Daniel. Det är min Daniel som har redigerat filmsnuttarna till en
1 ann:

skriven

sv:aa, smarrigt =). hur gammal blev han?:D

2 Emma:

skriven

Hej stumpan.

Tack (:

Okeje , dit ska jag nångång (:

Älskar de som har me vatten & göra, men mest hav, meen sjöar är fina åxå (:



Ser koj ut ( om man nu gillar bilar & så :P haha )

Kramar <3

3 JONNA:

skriven

sv: jag förstår dig <3

4 Jennifer:

skriven

Jo då, läser din blogg varje dag =)

Hur är det med dig då? Beklagar verkligen bortgången! Sköt om dig kram!

Kommentera här: