1 Beatrice:

skriven

ja mitt ex som jag va tsm me i 3 år :(

2 madde:

skriven

vad avis jag bli vill åxå äta smörgåstårta e det bästa som finns.förstår att begravning inte e kul,min pappa gick bort när jag var 19 så vet hur jobbigt det är.uscha.hormonspruta?

ska bli skönt när trädgården e klar

3 E S T H - esth.blogg.se ♥:

skriven

var gärna med i min tävling,

du kan vinna ett valfritt clip-on set

från http://happyhair.se!



Hoppas du har en bra dag

kram från mig, http://esth.blogg.se

4 Cajsa:

skriven

i helgen ska jag hem. själv?

5 malin fröderberg franzén.:

skriven

det är ju alltid kul om folk läser ens blogg, har satt ett mål att höja statistiken med tio besökare varje dag så jag vill gärna hålla det. :) kram!

6 kittymon:

skriven

Tjena gumman !



Inge vidare känsla innan begravningen men sen när man väl är där kan det vara riktigt fridfullt. Det är bra att du förbereder dig innan vad du ska ha på dig så slipper du det sista dagen.



Oj du hade många planer för helgen... att du orkar !

Nä jag är långtifrån gbg.



Ha det så bra! kram

7 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hihi ja, sol idag med:P

aha, se där ja hihi minne som är till duga hihi ;) va spännande! ja de är de ju allt..liten minisemester:P oj mycket på gång hos dig..mina planer är bara hockey :D hoppas du får en bra dag trotts allt. tänker på dig gumman! Kram

8 Monika:

skriven

Det är typ okej. Haft en bra dag :)? Puss

9 Emma:

skriven

Hej gumman !

Jaa de hoppas jag med, men fick jobba en dag till ):

USCH ! Jobbar fredag & söndag, HOPPAS jag slipper lördag!

Haha jaa, dom är bra för de mesta (:

Ikväll vet jag inte alls, planen sprack :/ Dudå?

KRamar

10 Victoria ♥:

skriven

Sv: Hejsan :) jarå, det var det haha. Jo tack det är bara bra.. själv?



tack! :)

11 Antonia C Nilsson:

skriven

jag fattarv det..<3 åå lycka till!:D

12 phiie:

skriven

Tack! jo det var de, det är bra med mig, dd? 8:

13 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: hej! :)

jo det är bra själv sötnos ?

jag vet inte någon som jag känner är det :)!

14 linnea:

skriven

Ja den är så söt!:D

15 Angelica:

skriven

http://angiie.blogg.se - "frågestund" i min blogg! Ställ en fråga om vad som helst och va du vill få reda på om mig.

16 Beatricee:

skriven

tack så mkt att du bryr dig, det äär inte så många som gör det. kramar i mängder :)

17 Linda:

skriven

Finns typ inget för oss ute nu så det ser väldigt mörkt ut,vilket börjar bli riktigt frustrerande!

Aa,den kanalen är rätt bra,kikar på den ibland..:P



Kramar

18 Anonym:

skriven

sv: :/<3

Kommentera här: