Bara lilla jag...

En bild på bara lilla jag...

.... jag som är jättetrött..
... som har såååå ont i benen..
.. riktigt ont i bäckenet..
... ryggen..

... som ska lägga mig i sägen igen och fortsätta läsa "Om jag kunde drömma"...

Min mardröm i natt:
Vilken mardröm, vi blir bitna/huggna av en röd cobra, brorsan Petri och hans flickvän Mikkan när vi är i Sri Lanka(?). Så ska man då dö om en vecka. Suck, men vi hinner nog hem, botemedlet är Svininfluensavaccin, vi ska till Tibro Vc, för att därifrån ta ambulans till Sunsdsvall, där vi stannar & fikar, sen till Umeå, där tar sprutan & efter det får vi shoppa... sen åker ambulansen hem igen.. XD

1 Ness:

skriven

jo de gjorde ja , gjorde du :)?

2 natta:

skriven

aa jag har massa örhängen :D vad tycker du om för sort?

3 Nadja:

skriven

jo låter gott. =) Jo mitt nyårs löfte är att motionera med. =) Fin bild på dig. =) Vad gör du idag? =)

4 Nadja:

skriven

ett stort köp center. =) men det ligger dumt för där är inga bussar som går dig därifrån jag bor. =(

5 Emma:

skriven

6 Emma:

skriven

Hej stumpan.

Tror jag fick iväg en tom kommentar me bara namn nu.. Flåt ! Så nu vet du att de va jag :D

SKoj, du är välkommen (;

Hmm.. kasnke de :P haha.

Hitta mest som INTE va på rea

Kramar

7 Lowa:

skriven

Vad snygg du är! :D

8 Sarah:

skriven

Riktigt bra bild :) Jo det blir lätt fingeravtryck på rostfritt men finns ett spray som heter steel care som tar bort det när man torkar det. Jag har också funderat på en begagnad soffa. Vi köpte vår skinnsoffa ny för tre år sedan men katterna har förstört den när det har jagat varandra. Jag vet känner mig urfattig nu när man har sjukpening :( Skit tråkigt e det. Jag har inga smärtstillande längre det får man bara det fyra första dagarna. :( Men men. Nu ska jag göra pannkakor. Kram

9 Deniesé:

skriven

Sv: Han tackar nog :)

vilken fin bild på dig :)

10 Martina:

skriven

Hej!

läskig mardröm lätt inte alls kul:(



SV: nä vi har aldrig varit på teater änns haha så de ska bli en kul uppevelse:)



Händer annars hur går de med bebisverkstaden?

kram

11 Johanna:

skriven

Va?! har han inte sett beck? högt på tiden då S

12 simone:

skriven

Vilket grymt coolt foto :)

13 kittymon:

skriven

Ingen vidare dröm det där du. Känns som om du är en aning stressad över allt. Hoppas du får lite lugn....

14 sandra:

skriven

ja, fy :(

15 Diana:

skriven

Oj vad olik dig du va på bilden....för de är väl du?? Jättesnygg!

Kommentera här: