Dagarna i bilder....

Det har snöat massor, varit iskallt, vill inte gå ut på kvällarna helst.. för kylan sätter igång värken i kroppen..
Har varit ute å gått en sväng, bokat tvättid, fikat med mormor.. annars så har det varit lugnt..
Ska diska snart å vila en liten stund tänkte jag nog..
Gårdagens mat, köttgryta - gjort på nötkött!
1 natta:

skriven

hmm nä tror inte de för hon är typ deppig, nu ligger hon o sover i min säng

2 Pia:

skriven

Fina bilder du tagit!



Vi har också fått mer snö nu! =)

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. tack :D

jo super mysigt! :)

fina bilder!

4 natta:

skriven

vet inte hon kanske har ont i magen eller nåt.. :S

5 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. tack :D!

det tar ett tag innan vi kommer ut och det tar inte långt innan vi kommer in igen :D!

6 Emma:

skriven

Heeeeeeeeeej

maten såg god ut :D

bilder innan jul tror jag inte, kanske på badrummet, där är ganska helt klara :P

Annars mår jag bra, hur mår du själv?

Mjo, snö är fint när de ligger & jaa håller me inte blir slask, äckligt !

Kramar

7 Nadja:

skriven

jo supermysig helg. Jag ska köra upp snart och jag är lite nervös. =) Allt bra? =) kram

8 Evelina:

skriven

sv: jasså? De som är så gott:p. Jajamen riktigt skönt o bara ligga o sova ut tills man känner att de räcker:D

9 Vanessa:

skriven

Svar; haha, hon tjejen jaa!!! :P

10 Lowa:

skriven

SV: haha tack. Blir bara så irriterad på denna person. Hon går på sammaskola som jag. En liten omogen tjej som går i 7an... Och hon tror att jag dyrkar Kissie...

11 Ness:

skriven

fina bildeR :D

12 Malin:

skriven

Tack! Och detsamma! Hoppas julen blir underbar!

13 sara:

skriven

gud va duktig du är på att ta foton! :)

sv: vi hade en fin helg :) freda och lörda iaf ;) vi såg a christmas carol, :)

hur va din helg?? kraam!

14 Vicki:

skriven

Härliga bilder!! Maträtten såg god ut!



Jag har lite hjärnsläpp just nu varför är du sjukskriven?? Vet inte om jag missat det eller läst det för ett tag sedan.



Annars är allt bra håller på och fixa det sista inför julafton.



God JUL, Vicki

Kommentera här: