1 Johanna:

skriven

skall åak till farmor på fika om 10min, sne fäljer med mina föräldrar hem :) själv då?

2 natta:

skriven

mys bild :D tiden går snabbt

3 Pia:

skriven

Vilken fin stake!



Här tar vi det bara lugnt ikväll, har ju gjort en del nu under de senaste dagarna så ikväll blir det slapp! =)

4 Malin:

skriven

jag gick upp och åt frukost till fyra tända ljus och det kändes riktigt riktigt mysigt :* särskilt när man sitter själv och slipper irritera sig på andra som kommer och förstör ens rutiner (haha)



svar; men åh, vad är det som har varit dåligt? är det lederna som klagar och gnetar? kämpa på kära du, snart är det sommar och då blir det bättre <3

och jovars, jag har haft det helt okej den här helgen; kalas och slapp som det ska vara och nu är det bara två dagar kvar och sedan är det LOV (jag tror inte ens jag behöver nämna att jag längtar som en tok?)



kram påre!

5 a:

skriven

fin bild :D

6 kittymon:

skriven

Hellu!

Tände staken och massa andra ljus och satt i soffan och mös.

7 Daniel:

skriven

Godis å film! å varma filten.

Kommentera här: