Godnatt!!!

Nu har jag ätit kvällis för ett tag sedan.. har haft jobbigt å äta i och med ångesten så har jag ingen vidare matlust.. är glad om jag orkar äta tre ggr/dag..
(Knäckemacka med bregott, kalkon och gurka.. samt yoghurt, Jordgubb, Valio, Acidophilus och Bifidus... hur det nu stavas.. hihi och en kopp the till efteråt, medicinerna? Paraflex (muskelavslappnande), Alvedon, Dexofen (smärstillande) och Kalcicops (Kalcium).. japp, så på möra har jag en Mitt Val Kvinna också..)
1 Nadja:

skriven

men det är gott. =) Jo min dag har varit toppen sj? =)

2 Nadja:

skriven

ska försöka sova men jag har mycket att grubbla på. =( trist att inte må bra. Jo den går nog ihelgen. =)

3 Nadja:

skriven

va bra. jo grubblar på körkortet, killen har åkt, vad jag ska jobba med. =) många saker. gav den filmen fullt betyg. =)

4 Lina:

skriven

Hej hej!

Nej de ska bara spara på N jobb. Hatar alla dessa besparingar! Man blir så jävla deppig!

Allt kretsar kring det just nu! Och ångesten över julklappar som måste köpas! Vill helst slippa det iår!

Hoppas du sover gott!

KRAM <3

5 Pia:

skriven

Kvällsmaten låt god men pikkrena hoppar jag gärna över..



pst, det var Rex vi pratade om inte människor så du inte missuppfattat om oral sexet.. ;)

6 Karolina:

skriven

SV: Inget att vara avis på just nu, de mesta går helt åt skogen typ just nu.

Vet man sina begränsingar så är de inget hinder att ha hus. Jag låter mannen göra de jag inte kan och klara av (vilket är en hel del tyvärr).

7 sandra:

skriven

ååh, de låter ju kul :D

en i min släkt gör provrör.. och de funkade efter 4 gånger.. men under tiden mådde hon inte bra :s så förstår sig till viss del..

8 heli:

skriven

De går jätte bra med katterna. vi har fyra st. de bryr sig inte så mycket om Alva. En av katterna vill vara i närheten av henne hela tiden och alva kan göra vad som helst utan att hon bryr sig men de tre andra håller sig lite undan. Jag gillade jacob i kort hår.. mumma :)

9 simone:

skriven

Det ser iallafall riktigt gott ut, bra att du äter överhuvudtaget!

10 Amanda:

skriven

Vad gott det såg ut! ^^

Själv har jag inte ätit bröd sen i september och nu känner jag verkligen att jag saknar det. Vore himla gott med en smörgås. :)



Ja, han hade fina ej sicke lej tröjan igår. Dom är så snygga så!



Med oss är det bara bra idag. jag är lite trött men för första gången på hela hösten så är vi friska båda två samtidigt så det känns riktigt skönt . :)



Hur är det själv då?

11 Linda - ndaiL:

skriven

ser gott ut

12 natta:

skriven

tack söt! hur är det? länge sen

13 Victoria:

skriven

sv: Tack:)

14 emma:

skriven

sv; tack så mycket! Din är också fin.

15 Martina:

skriven

hoppas du fått sova gott och att dagen varit bra!



SV: jag jobbar julafton och juldagen dag 7.30-16 coh de funkar för mig får bra betalt och får umgås med familjen och släkten på kvällen alltså äta middagen coh de tillsammans.:)



Hoppas dagen varit bra

kram

16 kittymon:

skriven

Hejsan !

Han vart helnöjd med sina presenter.Så nu längtar han till julafton :)



Ja middagen vart kanon. Hur gick det med lasangen?



Usch vad jobbigt med all ångest....



Kram

17 Emma:

skriven

Hej stumpan

Ögonen går som fan i kors nu, jag ble fett iriiterad där borta, Danne fick köra mig hem! Han kör de sista nu ikväll, de jag inte når, sen är de klart.

Imorn städning & flytt på lördag (:

HAHA; Kajta snäll kikka mot Dannemannen ! (:

Kramar <3

18 Johanna:

skriven

man skall rädda ankor på så kort tid som möjligt.

19 Vicki:

skriven

Hur är det med dig? Har det hänt något eftersom jag läste att du hade ångest?



Vicki

20 Vanessa:

skriven

Svar; hihi, ja den e super mysig, på H&M tror jag att den är ifrån (:

21 Lowa:

skriven

Sv: tack så mycket! Vad glad jag blir!! :D

har du röstat på mig? annars så finns det en länk i senaste inlägget!



Kram!

22 Lowa:

skriven

sv: tusen tack!



söta bilder på kissen! :D

Kommentera här: