Helt slut, utmattad...

Januari, avstämningsmöte med försäkringskassan och läkaren..
.. hoppas på förståelse..
Att jag kan börja med att testa 2 timmar om dagen, men det är max.. varför?

Läs nedanför..

Jag däckade ikväll för jag hade sååå ont.. helt trött och utmattad.. Jag var ute på stan i knappt fyra timmar.. LYSSNA och LÄS.. kopierade två papper, köpte två frimärken, postade två brev, läste i en bok på biblioteket, tog det lugnt satte mig ner och min bror bjöd mig på Thaibuffé.. så handlade jag lite mat och åkte hem.. det tog cirka FYRA timmar..
Inte en chans att jag skulle palla jobba fyra timmar.. värken tog över TOTALT och jag som sagt däckade på två röda.. ont och trött.. helt utmattad..
Så fyra timmar blev alldeles för mycket för mig..

Hur är det ikväll?
Sprängande huvudvärk, ont i ryggen, axlar och kroppen.. Trött som tusan, ska ta kvällsmedicinerna och så ska jag krypa ner i sängen.. Är TOTALT slut..
Ska upp 7, ska vara hos sjukgymnasten 8,30..

Pust..
1 natta:

skriven

dåså hehe :D

vad jag ska gör i "möra" huh?

2 sarah:

skriven

Hejsan. Ja jag brukar följa HK. Men ikväll missade jag slutet. Får se reprisen i helgen. Klart man vill jobba. Tycker bara att det e fegt att slänga iväg en kommentar anonymt. Sedan ska andra inte utala sig om sånt det inte vet. Precis som du sa. Jag vet inte hur det blir med sjukskrivningen. Ska ner där på fredag för undersökning av foten så får vi se vad det säger. Kram

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

det var ett tag sen hur är dte med dej ?

4 Angelica:

skriven

Jo,jag läste inläggen efter det att jag skrivit till dig.

Men jag hoppas verkligen på ert bästa! Vad händer idag då?

5 Johanna:

skriven

Nej, vet tyvärr inte hur min syster upplevde äggplocket, det känns så längesedan nu så man har nästan glömt allt man prata om då =)

6 Viktkamp:

skriven

Usch vad jobbigt med sådan värk, hoppas dem förstår!

7 Nadja:

skriven

Jag, mina föräldrar och min kille lägger ihop, vi ser det som en investering för framtiden. För på arbetsmarkanden idag kräver ca 90 % att man har körkort. =) Nä jag är arbetslös men är i en arbetsmarknads åtgärd. Hur går det för dig?

8 simone:

skriven

Usch din stackare, tror du att värken kom för att du rörde dig så mycket, att du skulle klara ett stillasittande jobb?

9 sarah:

skriven

Jag jobbar som lokalvårdare och kvalitetsansvarit. Städar 90% trappor ersten kontor badhus och lägenheter. Så det är anledningen till att jag intekan jobba med foten nu. Hade vartit skillnad om jag haft ett stillasittande jobb då kunde jag gått tillbaks för elera veckor sedan. Allt bra med dig idag?

10 natta:

skriven

idag har jag inplanerat tvätt tid kl 14 annars iiiiinegenting :D får se

själv?

11 Emma:

skriven

Heeeej :D

Nu har vi internet igen :D:D:D

joo, du får hålla dig ett tag till (:

Iaf kanske till nästa vecka, jag vill ha upp allt, fixat& donat.. även städat, här ser itne fint ut just nu ;D Men snart är vi nog klara, SKÖNT !

4 månader, redan :O Shit va de gått fort :(

jag vill se den filmen, va den bra? :D

Kramar

12 Linda - ndaiL:

skriven

Jag ska snart cykla iväg en sväng till stan!

13 Linda - ndaiL:

skriven

Jag ska snart cykla iväg en sväng till stan!

14 Anonym:

skriven

ja de har du faktist rätt i:(



alllt bra idag?

15 jessica:

skriven

låter inte kul med all värk :(



med mig är det bra, dumt att klaga liksom :P

16 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo :)

men det var ju inte så mycket snö eller ? :)

17 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: kul :)

vadå konstigt ? :P

18 Pia:

skriven

Hoppas de går med på att du inte skall jobba för många timmar, de skall ju vara kul att komma tillbaka till arbetslivet! =)



Nattafika, ja kom du! Undrar vad min yrvakna sambo skulle säga då.. ;)

Kommentera här: