Ingen ork...

... massa snö, jävla kallt, smärta, kan knappt röra nacken, gör så överjävligt ont.. ryggen värker, trött som bara den, mår jätteilla och yr i huvudet..
Laddar upp några bilder från dagar, sen blir det sängen då ögonen trillar ihop..
(Mamma o Matti, Petri o Mikkan var här igår, gjorde middag hos mig, sen åkte Petri o Mikkan hem och mamma och Matti sov över, vi hade mys, bakade pepparkakor, tack Mamma <3 och bröd, så såg vi på "House of Wax".. hihi..)
Sambon har också jobbat mkt i veckan, har tidigast varit hemma 18, men runt 19-20 och en dag ända till 24.
Lagat plättar, sovit mkt.. typ...

1 Johanna:

skriven

nu har jag sammanställt svaren om namnunderöskningen :)



2 Pia:

skriven

Jo tack här är det bara bra!



Det snöar och är kallt och det gillar jag.. Men tyvär så har andra ont av det...

Hoppas du blir bättre snart!



Mys verkar ni ha haft med pepparkaksbak.. =)

Vad goda plättarna såg ut, nu blev jag hungrig... =P

3 Lowa:

skriven

Sv: hej!

Tack! Det är bara bra.

Hoppas att det blir bättre!

4 Emma:

skriven

Heeej (:

Jaa klart, bara synd de inte blidde något över ):

Jo jag mår helt okej. Usch, din stackare ):

Haha , vi körde försiktigt, va den duktiga idioten framför som bara tvärnitar så vi MÅSTE göra desamma för att itne köra in i röven på han :P

KRamar

5 Sara:

skriven

Hej, jo lite ung inför julhelgen här. Det låter inge roligt, det viktiga är att ta hand om sig själv. Jag hoppas du mår bättre snart.

Om du vill vara med och tävla är det jätte roligt, men känn efter själv först.

Om du vill göra det så länka bara min blogg det räcker, skriv en liten kommentar.

Kram Sara



Hoppas du hittar energin snart igen, vet hr betyngande det kan vara.

6 Malin:

skriven

Sv. Hihi tack :) ja det är väldigt mysigt :)

Låter jobbigt att ha så ont :( hoppas att det blir bättre snart.

7 Ness:

skriven

okej jag beklagar :(

min gammelfarfar gick bort i våras och för 2månader sen tog min bästavän livet av sig och 1 vecka efter dom min killkompis i en bilolycka :(

8 Victoria ♥:

skriven

sv: Hejsan :)

okej nej men det förstår jag .. jobbigt :(

9 Vanessa:

skriven

svar; haha, jag veeet !! :D

10 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo :D!

11 Johanna:

skriven

Ingen fara tjejen, ibland orkar man inte :) självklart spelar personligheten störst roll, därför är kanske inte namnet avgörande, men har man träffat hen Fredrik som är störd i huvudet så blir man lite sådär... Men det är inte det som avgör i slutändan om det blir krälek eller inte :)

12 Martina:

skriven

Hej vännen. Här är allt bra små trött efter natten men de går. Hur är de själv? Inte kul med all smärta förstår att vintern inte är dem bästa årstiden. Händer i helgen? Fina bilder. Kram

13 Sarah:

skriven

Okej. Tråkigt att du mår så dåligt. Hoppas att det e bättre nu innan jul. Inget roligt att gå och må så. Jätte fina bilder du tagit. ina kisar e så söta :) Ha en underbar fredag. Kram

14 Joakim:

skriven

Jaa det är helt underbart! Har du också blivit det?

15 sara:

skriven

så fina :) !

sv: min vecka har varit rätt bra :) underbart med lov nu iaf :D i helgen ska ja på cocktailparty och bio bland annat :) självdå? allt bra?

16 Simone:

skriven

sV: Haha jaa det ska bara droppa smör ^^



Ta hand om dig ordentligt och tänk inte på bloggandet!

17 Nadja:

skriven

usch vad trist. =( Jag fick 55 poäng. Jag gick och halka på en isfläck så nu har jag vrickat benet. =( Händer ihelgen? kram

18 Deniesé:

skriven

Hej !

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag svarar så fruktansvärt sent ... Det har varit en tuff period på sistonde så bloggen har verkligen hamnat i skymundan , men nu ska jag försöka ta tag i det igen .



Hoppas det är bra med dig & att du fått in en julklänsla! :)



sv. jag önskar mig... hmm, en blixt till kameran, mobil, pengar till resa, biljett till melodifestivalen.. ja och massa annat som ja troligen glömt ;) hahah du då?

KRAM

19 Vicki:

skriven

Snön har kommit till er också ser jag.



Vad jobbar sambon med?

Ska du vara ledig något under jul?



Vicki

20 kittymon:

skriven

Hejsan !

Nu har jag kört slut på mig helt och hållet, köpt klart dom sista klapparna. Nu är det klart men fanken vad jobbigt det är. Hr så ont i huvudet nu. Funderar på att lägga mig raklång i sängen.



Jadå det gick bra att ta sprutan.



Japp helg igen. Har inga planer som vanligt men tror jag ska plocka upp granen och slå in klappar imorgon. Sen nästa vecka ska jag till frissan och börja fixa julmat.



Själv då? vad händer i helgen? Har du fixat julklapparna?



Kramis

21 Evelina:

skriven

Gud va gott med plätter,tack för tipset de får de bli en dag:)

22 Jessica:

skriven

Åh, vad mumsiga plättarna såg ut.



Trist när sambon jobbar länge hoppas han är ledig nu på helgen iaf och att ni får det mysigt.

23 jessica:

skriven

Hejsan! Jo tack det är bra, hur är det själv?

Kram

24 sandra:

skriven

fina kort! jag mår ganska okej! hoppas att allt ät bra med dig med!! KRAM

25 Sarah:

skriven

Hejsan tjejen. Hur e det med dig idag?? Idag e det fjärde advent och snart jul :) Skönt. Hoppas att du haft en bra helg :) Kram

Kommentera här: