Julen...

Den helgen var bra..

Orkade inte åka med Daniel till Karlsborg, hade ingen större ork eller lust att åka så långt, när ryggen ändå var paj den morgonen, som vanligt..
Hade gjort färdigt alla julklappar, kändes skönt, tills jag dubbelkollade så att infon hade gått fram om att jag INTE skulle vara med att byta julklappar med hans familj, givetvis, som vanligt - brist på komunikation..
Grrrrrrr...... stress-komma-på.. vad jag ska köpa...

Jaja.. jag har sagt det tidigare och säger det igen..
Jag byter inte julklappar längre, jag köper till dem jag vill, om jag vill och om jag orkar..

Ska inte göra så jävla stor sak om det.. vi är väl för fan inte barn längre, julklappar är för barnen..
Det är då ett MÅSTE för mig.. att köpa till barnen, men inte vuxna..
Då är det gemenskapen och maten.. (Kallen Anka, förståss)... hihi..

Fick bra o ha saker och heminredning, sen Stephanier Meyer böckerna..
Just nu är jag heeeelt inne i "Om jag kunde drömma".. hihi..

Har inte orkat blogga...

Ni som känner mig, ni vet ju varför..eller hur???

Jag på julafton..

1 Ness:

skriven

haha najs ;D

jag har slutat att stylat håret, gjorde de jämt förut när jag hade klippt mig själv

2 Nadja:

skriven

Jag håller med om klapparna. Jag köper till barnen. Men i år så hade vi julklapps spel och det var skoj. =) Jo jag kunde äta det mesta. Mamma gjorde laktosfri gröt. =) Den var mysigt. Hur har julen varit för dig? =) kram

3 natta:

skriven

tack mår mkt bättre :D visst är dem snygga älskar dem!

4 Malin:

skriven

Ja visst var den fin? Blev jätteglad över den :) Och jag håller med om julklappar..det är väl bara onödigt att vuxna köper till vuxna?! Det är jobbigt, tidkrävande och meningslöst att bara byta pengar..

5 Sarah:

skriven

Hejsan vännen. Jadå julen har varit bra :) Håller med dig julklappar e för barnen. Man kan inte hålla på o köpa till allt vuxna det fungerar ju inte.

Jag hoppas inte du lägger ner bloggen. Tycker det e så kul o läsa när du skriver. Hur e det med dig annars??Kram

6 Lisa:

skriven

ÅH NEJ, har du också blivit en Twilight-torsk. :S



Hoppas julen var trevlig. Jag kom hem idag jag. =0P



Kram!

7 Johanna:

skriven

fin bild på dig :)

gick sådär för killarna 2 förlust och 1 oavgjort så dte gick inte vidare men de spela kanon bra!

8 Emma:

skriven

Hej stumpan.

Jodå, den vahelt okej :P gillar inte julen.

Nyår blir bättre ;D

Hahaha okej, nej de är inte sååå viktigt, men vi ska skaffa sen (:

Tack de samma !

Pusskram (;

9 kittymon:

skriven

Vad skönt att du har haft en bra julhelg. Min har åxå varit bra. Mycket mys och på julafton var det full fart så jag drösa isäng vid 22 dötrött. orkar inte så mycket längre.



Jodå det är ganska ok. Tar det ju lugnt och det är nog vad jag behöver. dock har jag ju ont men det är ju som det är. finns ju citodon :D



Ta hand om dig !

10 Pia:

skriven

Du har så rätt, julen är barnens helg! Inget annat, man skall bara ha det trevligt med sina nära och kära och denna hysteri med alla julklappar är bara sjukt...

11 Åsa (asali65):

skriven

Nice frissa:) Jag är bortbjuden till kompisar på nyår men just nu känns det som om jag stannar hemma, är fruktansvärt förkyld och trött. Härom natten sov jag 10 timmar i sträck, hände väl senast när jag var tonåring:) Kram gumman:)))))

12 Louise hultman:

skriven

Hej hej! Lägg gärna till mig på bloglovin. Fin blogg, allt bra?:) kramar

13 Beatrice<3Andre:

skriven

det är iof sant, men jag skulle må skit utan han ;)

ska till stallet nu sjdå? :9 <3

Kommentera här: