Perkulator

Blev inköpt igår när jag var på Gengåvan och handlade, de hade/har också mellandagsrea..
Gav 47,50:- för den, de kostar ju egentligen 4-500:-, så sicket fynd jag gjorde..




Ååå så jag tycker smörsteka äpplen i ugn är gott.. Smör, sirap, socker och kanel.. mumma, med gräddglass till..



Ett par julklappar, kaffebryggare, duken, mattan och Stephanie Meyers, Om Jag Kunde Drömma..
(Mitt hemmagjorda bokmärke, på min "Karate-Nisse")...



1 Ness:

skriven

ja usch inte snygga alls :O

2 Emma:

skriven

Hej snäckan !

Hahah, fräckt bokmärke :D

Tacktack ! Jaa, men minns inte att jag lagt ut bild på den :O ?! haha.

Jag mår bra, hur mår du själv? (:

Gott nytt år på dig me !

Kramar

3 Nadja:

skriven

Hejje tack. =) Vilka fynd. =) Min dag har varit toppen än så länge sj? =) kram

4 Johanna:

skriven

haha jag hoppas sveirge vinner. vet inte något om hur juniorerna i finland är men de mötte ryssland häromdagen och hade 46skott och gjorde inget mål...

5 Carma - blivande tvillingmamma:

skriven

Fyndat massor då =)

Ja du, jag mår väl som man bör med lite extra krämpor här och där. Dom börjar bli stoooora och trycker åt alla håll och kanter.

Vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

Kramar

6 Sarah:

skriven

Hej snäckan :) Ja men gör du den listan också :P Ja Lady gagas bad romance tycker jag e skit bra :) Jo vi har två störa klösträd till katterna och de använder dem varje dag. Men det har gjort rivmårken på soffan när det hoppat upp i den och när det jagar varandra :( Imorgon ska vi ha mina föräldrar här och min bror med sällskap plus två vänner, så det blir till att äta gott och dricka något gott o spela sällskapsspel. Själv. Kram

7 Martina:

skriven

Hej!



vilket kapp du kom över:) va inte dåligt de inte haha! fint ni har de hemma hos er.



SV: jag är ledig fram till Lördag sen börjar jag jobba igen och då är de dubbel pass men de kommer nog funka.



Gott nytt år till dig med tjejen!



kram

8 jessica:

skriven

Hoppas din nyårsafton blir riktigt trevlig :D så önskar jag dig ett gott nytt år!

9 Pia:

skriven

Härligt att fynda! =) Skitbra pris på perkulatorn jue!



Fina julklappar du fått med!



God fortsättning och Gott Nytt 2010 på dig!

Kram

10 Deniesé:

skriven

sv. Klart du får sno listan :D

11 Emma:

skriven

Hoppas du hade en rolig nyår gumman (:

Kramar

Kommentera här: