Wallander - Skytten

Recension:
En prickskytt håller Ystad i skräck och hans offer är personer som har anknytning till en juvelkupp. I ett misslyckat försök att skjuta dom två sista som är kopplade till kuppen dras Wallanders kollega, Pontus in i en jakt på liv och död. Samtidigt dyker Pontus pappa upp som vill få Pontus att sluta som polis, Pontus pappa är advokat och väldigt krävande. Pappan har med sig Pontus son.



Mitt betyg: * * * * * av * * * * *
(Fy fan vad bra den var...)
1 Johanna:

skriven

JVM = junior vm i ishockey =)

2 Nadja:

skriven

den filmen e bra. =) Jo precis. jag har sagt till min familj att jag köper bara till brorsbarnen. =) Så hur ska du fira nyår? =) kram

3 natta:

skriven

tack så snällt :D

4 Nadja:

skriven

Jag såg den samma dag den kom ut, tror jag det var. =) Jag ska antingen fira hemma med älskling eller borta hos min bror med familj. =) Så det blir lite god mat och fyrverkeri. =) Skåla i alkohol fri cider. =)

5 natta:

skriven

har aldrig sett läskiga :(

6 Ness:

skriven

okej va mysigt :D

ska dricka o umgås med vännerna

7 Nadja:

skriven

Jo jag kände det på julafton när jag smaka glögg. Man e väldigt lätt påverkad. =) Vad ska ni ha för god mat? =) kram

8 Ness:

skriven

jodå de ä okey :D natti

9 natta:

skriven

jo jag vet har lagt det lite på sidan.. men har massor som inte ligger ute :D är du intresserad?

10 Malle - Hockeyfru:

skriven

åh då kanske man skulle se den! Hoppas allt är bra med dig gumman! KRam

11 Sarah:

skriven

Hejsan. Jag förstår dig. Men mötet kommer säkert att gå bra ska du se. Som du säger så får man försöka låta bli att täänka på det.(Lättare sagt än gjort.) Men får du inget smärtstillande eller något för ryggen? Jo det går framårt med foten. Kan fortfarande inte gå ordentligt eller ha sko på. Så vi får se min sjukskrivning går ut den 10 januari. Ha en bra dag.Kram

12 Johanna:

skriven

Får ha en wallander kväll snart, lagt av mig lite och se film haha....

13 Nadja:

skriven

Låter som en god middag. =) Jag funderar på snittar, fläskfile eller tacos. =) Jag har inte vågat smaka på alkohol. P ska kanske köpa en likör det e bra att smutta på. Har du nyårs löften? =)

14 Emma:

skriven

Haaaj (:

Joo vi måste fixa en själv, tyvärr. Men så är de (:

Joo tror vi ska ha inflytt.fest. Sugen ? :D hihi

Huvudvärk.. har gått rätt bra nu denna tiden ( ÄN SÅ LÄNGE, peppar peppar )

Hur mår ni nu då ? (:

Kramar

15 Malin:

skriven

Ja precis, det är så det ska vara tycker jag! :)

16 Pia:

skriven

Då kanske man får ta och kika på den! =)

17 Lowa:

skriven

SV: jag har faktiskt ingen aning än :P men sk in till stan imorgon, så får se om jag hittar något snyggt :)

18 Jennifer:

skriven

din röst räknas inte som kommentar, du måste rösta i rutan i inlägget om den ska gälla.

Kommentera här: