090216

Jahapp.. idag då.. skriver lite kort.. vaknade 12, ständigt trött liksom.. åt litegrann, sen gick jag iväg å köpte grädde på statoil skulle göra pastagratäng åt brorsan som skulle komma förbi. Orkade inte gå iväg längre. Så åt vi å så då.. vid tre.. Så kommer min älskling till Bunny hem juh. Wiee.. kvart över tre redan. Så kom jag på att jag hade glömt tvättiden och han var så sööööt och gick ner med tvätten. Min älskling, tack. Sen så skulle ju brorsan och älsklingen iväg och fixa Volvon, handbromsen. Frågade Daniel fint om han kunde ge lite ryggmassage och jag fick. Fan så fint av dig, avslappnad till max och jag somnade igen, en stund medans de åkte till garaget.. Fick jag bestämma skulle jag vilja ha tio minuters massage varje kväll för att slippa ta stesolid. Du är helt underbar min älskling, när du masserar min rygg, när jag blir avslappnad och somnar. Sen vaknar med mindre smärta.. vissta gånger ingen smärta alls. 

Stort tack, jag älskar dig så grymt mycket.. du är guld värd och så grymt bra massör..

Annars så sover brorsan här, skrev kanske det redan, vi har sett på filmen "Patrik 1,5" den var sevärd.. den får *** stjärnor av *** av mig..

På onsdag ska vi göra en sak som ni inte vet vad.. hihi.. dä ni..

Men nu sitter jag och borstar tänderna och ska gå å nanna och gosa älsklingen.. är trött som ett svin som vanligt.. suck.. huga.. imorgon får jag inte sova mycket, ska upp 7 och så ska jag iväg å träna.. sen när jag kommer hem så väcka brorsan iväg till pappa och hälsa på, när jag kommer hem ska jag sova.. sova och sova.. jag är trött.. usch.. 

Natti natt..

/Katja.

Kommentera här: