Cancer i Ryggraden!

Pappa var på Sahlgrenska idag.
Han har ju tumör i ryggen. Fattar inte riktigt, det är samma tumör han hade i hjärnan som spridit sig, den sitter elakt till i ryggen och han ska cellgiftsbehandlas och strålas igen. I Göteborg, på Sahlgrenska. (Hjärntumören behandlades han för -01). Så cancern har spridit sig längs ryggen. Det är bara 0,25% av alla som har den sortens cancer och den sortens cancer man vet minst om. Så nu får han vara hemma i cirka en månad, tillbaks om två-tre veckor. Sen en sex veckors behandlingstid och slutet så kommer han får riktigt kraftig/stark behandling.

Här är en sida det står om "ryggtumörer".

http://www.medtronic.se/

Mer om cancer:

http://www.cancerfonden.se

http://www.rahfo.se

♥ Jag älskar dig pappa och tänker på dig varje dag ♥

Usch och jag är egoistisk och tänker på min rygg!
Och till mig säger läkarna (min läkare) att jag inte har diskbråck, alltså det är "läkt".
Ja, jag ska ju givetvis vara glad och hoppas smärta försvinner snart.. 
Fick iaf en ny medicin idag, som kan hjälpa mig att somna och bli lite avslappnad.
Thereol, heter den.
Usch.. ja.. vad smärtan beror på vet jag inte..
Men, men träna å så glad ut så får vi hoppas det blir bättre snart.

/Katja.

1 Lisa:

skriven

Du menar min bild på menyn till höger eller?! Den som jag la in idag på msn?



Jo precis, man får göra det. Men när jag varit i V-ås så har det inte blivit av alls. Jag har bara svarat på folks kommentarer då och då. =0P



Kramis!

2 Lisa:

skriven

Har utmanat dig, kolla i min blogg så vet du vad du ska göra. ;0)

3 susanne:

skriven

hej tjejen..vad är det man läser??..så lessen man blir..hoppas att allt blir bra i slutändan...Sitter här o skäms för att jag gnäller på att jag e förkyld..Hm?..jag tror jag tar tebax mitt gnäll...Ha en bra kväll..Mvh Susanne!

4 Linda:

skriven

Hej!



Nu har jag mer tillgång till datan igen :P



Beklagar det som händer din pappa :/ Du får säga till om du vill prata om det eller så!



Kraam!

5 Lisa:

skriven

Hej hej!



Hoppas du har det bra... Vill ha lite nytt att läsa så jag hoppas att du uppdaterar bloggen snart. ;0)



Kramis!

6 Marielle:

skriven

Hoppas din pappa blir bra! <3

Kommentera här: