Fyra Av Varje!

Fyra tv program jag brukar se: (brukar inte se regelbundet)
Halvåtta hos mig, Lyxfällan, Design Simon & Thomas och Arga Snickaren.

Fyra saker jag gjorde i går:
Hjälpte pappa, myste med pojkvännen, åt pizza och hängde upp nya gardiner.

Fyra saker jag längtar till: 
Våren, att få barn, köpa hus och få körkort.

Fyra saker som står på min önskelista:
Körkort, en Nikon d60, några miljoner och att bli av med all fysisk smärta.

Fyra saker jag avskyr: 
Kliva upp tidigt, hänsynslösa människor, att ha ont och se nära och kära må dåligt/vara dåliga.

Fyra saker jag tycker om att göra:

Arbeta, umgås med vänner, sitta vid datorn och tillbringa mycket tid med sambon.

Fyra saker jag åt i går:
Smörgås (med renost), havregrynsgröt, pizza och hasselnötskex.

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:

Linda, Marielle, Nea och Susanne.

/Katja.

1 Nea.:

skriven

Hahaha jaså? Vad kul! :D

Får la ta och göra det då^^

2 Nea.:

skriven

Sådär^^

3 Lisa:

skriven

Läste det du la till i förra inlägget. Du är all jävla rätt att vara besviken och förbannad på hemtjänsten som inte gör sitt jobb. Vad tror de att de är till för, rulla tummarna eller?! 'suckar'



Jag är dunderpunderförkyld. Har snorat och snytit mig säkert 100 ggr igår och idag. Fan, trodde jag var frisk. =0/



Hur mår du?



Nu ska jag ta ett bad då mina föräldrar och lillebror kommer om 1h eftersom Matti fyllde år igår.



Kramis!

4 Linda:

skriven

Ja men orkar knappt sitta vid msn längre..mitt favospel var rosa pantern men det är borta. Sims har jag nog inge :/

Har inge att blogga om längre,viss asaker vill jag heller inte att en del ska läsa om..frustrerande att inte kunna skriva ut det..:S



Det är bra,hur är det själv? :)



Kraam

Kommentera här: