Nya Fotografier..

Hej på er.. passar på å blogga...

Idag så började vi med att åka till svärföräldrarna i Karlsborg och jag fick övningsköra. Det gick finemang, om jag får säga det själv. I början kunde jag verkligen inte köra. Men, har på cirka ett halvår lärt mig mer och mer. Men har smådetaljer kvar, backa i gatuhörn, blää.. Parkera och så, fickparkera m.m.

Så när vi kom till Karlsborg ville jag gärna gå ut med söta Freja på en liten promenad, var ju så fint väder, så vi gick efter Vätterns strand. Passade på att ta lite foton samtidigt. Kommentera gärna.

Underbart härligt soligt väder, kyligt, men ändå mysigt att gå ut med sin älskling och finvovven. Obs, om Freja en dag ska ha bebisar, läs valpar, så ska vi ha en, köpa en.. ler..

Älsklingen busar med Freja.. <3

Bilder på istappar/isklumpar som faller ner från en björk, tyckte det såg fint ut så fotade i tre olika lägen...

Ankorna fick lite bråttom när jag skulle gå lite närmare för att kunna fota dem lite mer på närmre håll.. fniss.. alltså kunde ju zoomat mer, men ville ha ännu närmre kort, då kanske man kunde haft en Nikon D60, bättre? Hihi..

Is är ju fint, hihi.. istappar av all dess slag, passa på så länge snön och isen ligger kvar längs Vätterns strand..

Sen fick jag för mig att åka till Skövde att handla med.. hihi så vi gjorde det och hälsade på hos pappa samtidigt. Hämtade en dunk så vi kan få ut fulltanken ifrån gamla bilen. Så handlade jag lite mat åt pappa och kramade honom, ska till honom på tisdag.

Imorgon blir det att laga mat åt brorsan, sen fixa pappas bil, annars tat lugnt och vila ryggen maximalt.

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥

Detta är min kärlek Daniel och jag älskar honom mest av allt på denna jord, jag vill aldrig behöva leva utan honom, han är mitt allt.. utan honom vore jag ingenting.. Du är guld värd och får mig att vilja leva varje dag.

♥ Nu ska jag gå å nanna å pussa på älsklingen min ♥

Sov så gott..

/Katja.

 

1 sanna:

skriven

Vackra bilder. Jag gillar de med istapparna o den första med snön bäst.

Kram

Kommentera här: