Nya bilder på mig!

Nya bilder på mig!
Helt sprillans nya bilder på mig, 090127. 
Idag har jag och älsklingen varit och ätit Thai - mat på ThaiHouse, med Jessica och Johan, sen åkte vi till Maxi och tittade lite, behövde verkligen gå efter att ha suttit på restaurangen. 
Ska bara blogga lite och lägga in nya bilder, sen så ska jag nog gå å lägga mig i sängen och lösa korsord, ryggen börjar verkligen säga ifrån. 
Funderar på Stesolid, behöver en natts djup och go sömn.
Gott folk, glöm inte o skriv till mig.. 
/Katja.
1 Lisa:

skriven

Gillar du närbilder på dig själv eller? ;0) Haha.



Okej, kan tänka mig att de halksockorna var söta. =0)



Svaret på skofrågan kommer på torsdag. Du får kika in då och se om du hade rätt... hihi.



Det är okej med mig, men supertrött, ska sova snart. Ska upp och tvätta kl. 8:00. Skojsigt värre. :S



Jag har ändrat inlägget lite om skostorleksfrågan. Gjorde en fot ist för blomma och en ram runt. Har hittat grymt mkt fina schabloner/bilder på PS. =0P



Kram!

2 *saga:

skriven

fina bilder :)



//ölen på FL :P

Kommentera här: