Vart Är Vi På Väg? )

HEJ!
Ja, igår åkte vi, vi är jag och älsklingen, iväg med brorsan och skulle köpa ett hemmabiosystem.
(Bra ljud, fint system och bra pris)
Vi hämtade den utanför en större svensk stad, vilken stad tänker jag på? 
Här kommer tre bilder som ledtråd.


/Katja.
(Tävlingen pågår till 1/2 -09)

1 Lisa:

skriven

Jag gissar på Skövde! =0P Men har ingen aning, då man knappt ser nåt på bilderna, haha. ;0)

2 Anonym:

skriven

jag gissar på jönköping...// Caroline

3 Lisa:

skriven

Som sagt, jag har ingen aning då jag inte brukar vara där nere där du bor. Så jag gissade på närmsta stora stad... 'lipa åt'

4 Lisa:

skriven

Haha okej... Ja alla har väl olika smak. ;0) Själv tycker jag, även om jag inte är lagd åt det hållet, att tjejerna i den gruppen är jäkligt hot... haha. =0P



Hoppas det går bra att jobba imorgon.



Kram!

5 Linda:

skriven

Träffade kompsar osv förra veckan :P



Haft en skojig helg?



Kram

Kommentera här: