1 Anonym:

skriven

2 Lisa:

skriven

Hahaha, jag råkade klicka på "skicka kommentar" när jag skulle dra ner sidan... ;0) 'asg' Ifall du undrar vad jag håller på med menar jag. =0P



Hehe, kul att du la ut det jag gjorde lite snabbt igår innan jag skulle sova. =0) Jag lovar, jag ska leka mer i PS idag nu när jag hittat så mkt kul. =0D

3 Lisa:

skriven

Ah du menar att jag råkade skicka iväg utan att ha skrivit nåt... ;0) Hihi. Idag har jag hjälpt Fia lite med hennes blogg. Är dock inte klar än. =0P



Har nyss kommit hem från posten och affären. Slut efter cykling fram och tillbaks, handling, runtspringande i affären, kånkande av tunga kassar. Så nu sitter jag bara här och gör INGENTING, haha. =0D



Hur mår du idag?



Kramis!

4 Linda:

skriven

okej :)



ska ju på kryssningen imorgon..annars blir det nog lugnt,kanske drar ut till klubben på lördag..får se vad vi orkar..lär va rätt slut efter morgondagen ;)



vad ska du hita på då?



kraam!

5 Gaia:

skriven

Svar: Ja, jag tycker att Australia var bra. Den höll på i ungefär 2 timmar och 45 minuter men jag tycker nog att den var värd att se. =)

6 Maria:

skriven

Fin blogg!

Kommentera här: