Bilder från dagens utflykt..

Vi for till Mariestad, tankade bilen full.. usch närmare sjuhundra spänn.. bah.. Inte billigt med bensin, men det är nog till fördel att den är sååå dyr. Kan jag tycka! Sen så handlade jag Ballerina och Citronmuffins på Lidl, så fick jag värsta cravings efter mjölk så köpte en mjölk med.. Hihi.. å en Coca-cola till älsklingen.. så for vi mot Torsö, hade smörgåsar med oss också..
1 TOBBE:

skriven

svar:Tycker också att det är jobbigt när det krånglar.



Händer ikväll hos er?

ikväll blir det bara lugnt ska du se. Tar söndagar som slapp dagar!

2 Freddie:

skriven

grym sån där man inte får säga.. men huvudet jävlas.. men elfsborg vann så :)



samtalskontakt?

3 Linda - ndaiL:

skriven

Jag har nästan precis kommit hem ifrån min kusins kalas :)

4 Pia:

skriven

Vilken mysig dag ni haft!

Själv har vi varit iväg hos m:s pappa och nu resten av kvällen blir det slapp! =)

5 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: ja dom var sååå grymma! :) bilder och videos ligger ute!

6 emma:

skriven

sv; åh vad skönt med sol. Här i halmstad är det lite halvdant väder.

Väldigt fina bilder måste jag säga :) KRAM!

7 ida:

skriven

sv: va kul att du uppskattade inlägget :D är så skoj o skriva om vår resa men nu ä de snat inte mkt kvar o mjölka ut ur de ;) haha



jag har myst med vänner ikväll :) du då?

åh ni verkar ha haft en toppendag ihop :)

kram

8 Lisa:

skriven

Vi åkte förbi Mariestad igår på väg hem från Gbg. ;0)



Förra året stannade vi där en stund. =0P



Vi åkte nog inte så långt ifrån där du bor, typ... ;0)

9 Emelie:

skriven

Är det ute vid sandviken? jag känner inte igen fyren på bilden, men gården på bild nr 1 är min våta dröm.. oj oj oj jag åker den vägen bara för gårdens skull ;)

Speciellt då man kan få se när de rider hästarn jag blir så kär i hela den där herrgården.



Snart sätter vi igång katja :)



GLÖM INTE MEDICINERNA NÄR NI SEMESTRAR (jag kommer tjata hål i öronen på dig ett bra tag eftersom du uttryckte oro över att glömma dem)

10 jessica:

skriven

Nu förstår jag vad du menar med magen =D jag har likadant när man sitter =) haha du ser ju jätte bra ut jag hatar min mage =/ och mina armar... bläää tjocka som prinskorvar och blek är jag... inge kul.

Men ska börja sola lite =D haha... längtar till sommaren... =D

Kommentera här: