En liiiiten kort fråga!? Svara, snälla ni!!!!

Att fråga om någon vill vara med i Veckans Blogg, som jag blir förfrågad rätt ofta!?
1) Räknas det som reklam? 
2) Är ni patetiska idioter som frågar mig om jag vill vara med i Veckans Blogg?
1 Tiiradam (du vet, filmnörden som älskar att fota):

skriven

nej jag tycker inte det är reklam.. däremot om folk frågar om man vill bli medlem i vissa sidor, det är reklam enligt mig xD



sv: tack så jättemycket =D

2 Tippie:

skriven

Godnatt!:)

3 Michaela:

skriven

Sv: Tack detsamma ^^

4 Lina:

skriven

Fina fina du! Nu har jag läst om din "viktresa" och du har fått mig att börja gråta! Du är så otroligt modig! Och duktig! Och fin! Jag blir så avundsjuk på dig! Efter allt du har varit med om så är du och din "man" värda en bebis mer än något annat och jag kan inte hålla tummarna hårt nog för er!

Du är med en verkligt fin vän och jag är glad att vi hittat varandra! <3



KRAMAR I MASSOR!!!

5 sara:

skriven

sv: tack! :) sov gott, kram :)

6 Michaela:

skriven

Sv: Jag tycker inte att det räknas som reklam ^^



Den andra frågan förstod jag inte riktigt X) Börjar bli så trött.

7 Tippie:

skriven

Nja jag vet inte, det beror nog på hur personen frågar också. Om det låter trevligt eller bara irriterande :P

8 Alina:

skriven

tycker bara det är kul! =) natti

9 Johanna<3:

skriven

sv: jodå de kanske vi gör :) sov gott!

10 Tiiradam (du vet, filmnörden som älskar att fota):

skriven

men då har man ju en skruv lös xD

haha god natt, kram =D

11 emma ♡:

skriven

tack så mycket :)

12 - Imma:

skriven

Nej de tycker jag inte, bara att man inte ser snuffis ansikte först, men scrollar man ner så är de bara headern som är i vägen, inte nåt du ska tänka på (: <3



Jag borde va jättetrött, inte sovit på hela natten :/ men ist är jag jättehungrig :O

En bebis hade jag velat ha nu direkt (: Men gubben är inte rikigt me på noterna :P

Kramar <3

13 Pia:

skriven

Kanske är det lite reklam men vad då då.. Alla vill väl att sin egna blogg skall bli läst av så många som möjligt så jag tycker inte det är ngt konstigt alls med det. =)

Man är väl inte patetisk om man frågar dig om att bli veckans blogg för då är du ju patetisk själv.. ;) Fullt normalt!

Hoppas du sovit gott!

14 Angelica:

skriven

Sv:Tack gumman! Hoppas du får en underbar dag...ska snart till jobbet!

15 My Karlsson:

skriven

Godmorgon (:

Hoppas allt är väl med dig?

16 Miranda:

skriven

Det är inte reklam,det är bara roligt och kolla på din blogg:)



Mina besökare

Totalt: 7345

Denna månad: 2950

Denna vecka: 349

Idag: 32

Online nu: 2



¨Hur gör man det?:)

kram

17 natta:

skriven

hallå där :D tack det är fint hur är det själv?

18 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



Hur är det idag?

19 Linda - det handlar om helheten:

skriven

hej söt! va glad jag blir om du lagt till mig. du anar inte! =) tack sweet!

20 Anonym:

skriven

Nepp...inte reklam =) Och ingen är en patetisk idiot heller..de ä ju sko=)

Håller med den uppe...då folk skriver går med "i den här sidan",då länkar man ju till reklam,men de är ju inge fel med de & är det ngn som inte gillar reklam,ja då kan dom ge fan i att läsa helt enkelt =)

Kramix

21 Lisa:

skriven

Varför skulle man vara patetisk idiot om man frågar dig om du vill vara med i veckans blogg-tävlingar?!



:S

22 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är sån lång väg tillbaka om man vill bi blond igen, så jag tror jag stannar som blondin =).

23 therese:

skriven

svar: hm är det säkert att du blev medlem genom min länk? :/ för det syns inget..

24 phiie:

skriven

Nej,d et tycker jag inte att de räknas som, du väljer ju själv om du vill vara med eller inte...

25 Anonym:

skriven

oekj, sov så gott =) <3

26 louise:

skriven

hihi:) vad gör du?

27 Nadja:

skriven

godförmiddag. =) Allt bra?

28 sara:

skriven

sv: jaaaa, we ar the world, den är så fin ! <3

29 JenU ♥:

skriven

Designen är skitsnygg !

30 LENA ♥:

skriven

tackar ! :D ja såklart jag vill vara med :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

31 THERÉSE:

skriven

sv: nä det hade du inte.. Men det var himla kul att du gjorde det! :D

32 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

1. JA.

2. JA!!!!!

33 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: nej jag tycker inte det är reklam faktiskt, veckans blogg tycker jag är roligt! :)

34 emma:

skriven

sv; detsamma :)

är det en hamster du har? som äter morot på bakgrunden. jag vill ha en haha :)

35 Anonym:

skriven

svar:tackar =)

36 H - DeadKidWalking.blogg.se:

skriven

sv: Godmorgon hörru! :]

Några planer för dagen då?

37 M Y S A N O L S S O N:

skriven

sv. Hehe tacktack :'D

sovit gott ??

38 JONNA:

skriven

sv: hehe okej. jag lägger till dej oxå om jag vet hur man gör :s



ah. dem är skit bra ;)

39 Olivia:

skriven

JO den är jätte fin! Härliga bilder ! : ) Ja kanske det : )

40 mellen:

skriven

Heeeeej gumman :D hur har du/ni det..=) massa kramar

41 N O E S C A P E:

skriven

sv: thanks! ;D allt bra?

42 My:

skriven

tack så jätte mycket! ;)

Köp böckerna! Du kommer inte att ångra dig! Fast tredje och fjärde är bäst (a)

43 Anonym:

skriven

sv. ja tack! =)<3

44 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: åhh tack! :D

45 Anonym:

skriven

sv: aeww, tack ska du ha :)

46 myrins ~:

skriven

sv: nu hann jag inte :/

vad händer ikväll? :) <3

47 Emma:

skriven

nja det är inte reklam tkr jag ;p

48 Carro:

skriven

Hej där...ni som kollar hus...Här får du se hur jag gjort med vårt nu då vi lagt ut det till salu =)

Kram Carro

http://flyttanu.blogspot.com/

49 jasmine:

skriven

Har frågestund på min blogg :) ställ en fråga? :)

50 Erica:

skriven

Svar: Tacktacktack! <3 Och ja, det blev en kamera! :D



1. Jao.. jag tycker på ett sätt att det räknas som reklam faktiskt. Inte den mest störande formen av reklam dock. Men ändå reklam. Reklam för veckans blogg liksom.

2. Jag skulle antagligen aldrig fråga det eftersom jag stör mig så mycket på de kommentarerna själv. :)

51 Lindah Marie:

skriven

Tack för dina kommentarer i min blogg! :) Roligt att du tycker min hund är söt!

Jag minns inte var det stod att Megan Fox skulle ha opererat sig, näsan har jag iaf för mig att det stod. Men du vet, skvallertidningar, man ska inte tro på allt de skriver.

Hmm.. köksmöblerna? Vilka menar du?

Kram Lindah

52 maria:

skriven

heej vad har du gjort idag då :D

53 HEVE DOSKI:

skriven

tack!! ja men det tar tid o göra om hemma :s vi bor i lägenhet men det är såna där hyresrätt eller va det hete =)



veckans blogg är inte reklam utan mer att alla vill att man går in på deras o vill vara med om att bli veckans blogg o sen ber man desperat andra bloggare att gå in o rösta osv.. o så får den som har "veckans blogg" många läsare, enligt mej hehe =)



flåt för sent svar men har inte hunnit!

54 HEVE DOSKI:

skriven

men gud! snacka om respektlösa människor! =(

mår fint men har ont, har mens :( hur mår du d?

helgen ska jag ta det lugnt, har vart för mycke nu de senaste dagarna för mig, du då?

ska ut o ta en cigg nu, hörs.

Puss <3

55 Jessica:

skriven

Jag tycker det är kul när folk frågar om veckans blogg :)



Vad söt du är! :) Jag har haft en bra dag, hur har din varit?



Jag har testat frågestund i bloggen, lust att fråga nåt? :)



Kram.

56 H - DeadKidWalking.blogg.se:

skriven

sv: najs, har typ chillat och fotat idag =)

57 jasmine:

skriven

Tack :)

58 Anonym:

skriven

Hehe =)

vill du vara med i min tävling förresten?=)

59 louise:

skriven

hihi okej :) nej ingenting, sitter här och bara kkollar runt lite på internet:)

60 phiie:

skriven

okej, de var ju cp!!

61 Nadja:

skriven

Bara bra. Haft en bra dag? =)

62 felicia:

skriven

hejsan :) vilken fin blogg du har :)

63 jasmine:

skriven

jaadå :)

64 felicia:

skriven

hehe tack så mycket :) jaa, dusjälv? :)

65 H - DeadKidWalking.blogg.se:

skriven

sv: haha nej?

66 Tippie:

skriven

Jo klart du var trevlig! När du frågade var det lugnt :D

Men jag mena om någon bara låter otrevlig och bara menar som reklam så kan det vara irriterande men inte så som du frågade, måste nog ha missuppfattat mig :)

67 Anonym:

skriven

det spelar ingen roll, ta bara något =)

68 Michaela:

skriven

Sv: Okej :S Konstig tjej.. Tycker helt klart att hon överreagerade :P

69 Nadja:

skriven

Vad blir det att äta? =) Jag kollar tv. =)

70 Jelly:

skriven

Tycker inte att det är reklam?



Ha det bra

kram<3

71 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

72 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

Kommentera här: