Fick endel klagomål...

Efter min förfrågan om min webbdesign så fick jag en del klagomål om att folk tyckte..
Att den var krånglig...
Svårt att läsa texten..
För mycket bilder..
Vissa saker lär bero på att vissa använder mindre skärm, annan skärmupplösning eller webbläsare, en notebook eller liknande.. men jag tar väl bort bildelrna, så får den vara "tråkig" så länge..
1 H - DeadKidWalking.blogg.se:

skriven

sv: Godmorgon, allt bra? =)

2 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

Nä låt dem inte påverka dig! såna där bitterfittor kan hålla sig till sitt istället, låt inte deras negitivitet påverka dig!!



om du läser fliken under min header som heter "förtyglande", så kanske du får lite känsla att stå på dig o kick som as, skrattar.



jo det är samma här, jag vet också många som KAN men som inte vill o som öppet säger att dem har det så bra att bli försörjda, så varför ska dem jobba. O då har jag, gråtit mig ggenom halva dagen av värk o slitit på jobbet med kroppen pumpad av värkmedicin...

3 Lisa:

skriven

Endast DU bestämmer hur din blogg ska vara, kom ihåg det... även om andra inte gillar allt!

Kommentera här: