Hiss Eller Diss?

Vad tycker ni om dessa Harembyxor? Hiss eller diss?
Blev nog aldrig någon direkt hit, fast jag tycker dom är rätt snygga ändå och skulle tänka mig ett par svarta och bruna..
(Byxorna hittar du hos GIna Tricot)
Vad tycker du om byxor med hög midja då? Hiss eller diss?
Jag skulle kunna tänka mig ett par byxor med hög midja.. tycker det är snyggt och rätt så häftigt..
(Byxorna hittar du hos Bleu Bird Vintage)
1 H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

skriven

hiss,hiss! haremsbrallor är skitsköna. Vi ska se harry potter! :)



Anmäl dig gärna till Helgens Blogg på min

blogg, läs det senaste inlägget för att

se hur du går tillväga!



Kram från mig,

http://esth.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Diss men skulle kunna ha de som pyjamas

joda det är bara bra lite sur på blogg.se

3 Pia:

skriven

Tyvär så dissar jag nog båda, gillar ej höm midja och harembyxorna hade varit as snygga om man hade haft de som shorts så att man slipper den smala denel och har en mudd där lr ett snöre man kan binda upp "benet" med så de blir så där gott pösiga.. =)

4 Linda - ndaiL:

skriven

Nja dom va inte snygga.

5 Anonym:

skriven

´haha neeej men jag tror att jag hissar dem men dissar harem

6 Anonym:

skriven

Allt bra idag? =)

7 Linda - ndaiL:

skriven

Ja, smaken är ju olika som tur är :)

8 leeimage:

skriven

Godmorgon !

Allt bra med dig idag ? :)



/ leeimage

9 Anonym:

skriven

jag älskar mode och är ett lite modefreak.. ´kanske inte märks på bloggen men vill inte vara en modebloggare

10 Anonym:

skriven

ja =) DISS! hehe...

okej, vad bra då=)

11 leeimage:

skriven

Tack !

Jag tycker faktiskt hiss , lite för mycket " aladin " :)

12 Anonym:

skriven

nej men du är nog bra på annat tex laga mat? :D

13 Anonym:

skriven

idag blir det stan, sen vet jag inte längre,hehe. Dudå? =)

14 Sandra:

skriven

Ja det är riktigt gott :) Vad har du för dig då?

15 Linda - ndaiL:

skriven

Jag har en väldigt bred smak...

det jag ogillar är väl hög midja..

16 victoria:

skriven

jag tycker bättre om byxor med hög midja än haremsbyxor.. :p

17 emma:

skriven

hiss sköne =)

18 Anonym:

skriven

hmmm på mode typ det enda :/

19 Anonym:

skriven

mjo det är jag :D

20 Lisa:

skriven

Harembyxan är och kommer alltid vara en av världens mest hemska och fula klädplagg... Större diss än detta går inte.



Hög midja KAN vara snyggt på en del byxor/kjolar, men just de på bilden var väl inte så snygga...

21 Jessica:

skriven

Tack så jättemycket :)

Fin blogg!

22 Anonym:

skriven

hejsan ingen fara, jag har lärt mig leva med det..

usch jag gillar inte haremsbyxor,ser ut som dom lagt en riktig brakare i brallan:P

hög midja är dock snyggt

vad händer idag då?

23 Martina <3:

skriven

Come into my blogg =)

24 anna:

skriven

tycker inte såna brallor är så heta :D men vissa passar i det såklart!

25 marie:

skriven

Bara bra!! Åh såna byxor är jättesköna men jag äger inga hehe!!

26 Emelie:

skriven

Jag har ett par harembyxor från cubus I'm loving it säger jag bara, det är knä-korta byxor med inte allt för mycket bajsiblöjjan-effekt helt underbara!

Kommentera här: