HISS ELLER DISS?

Allt ska vara så cleant och "strikt" i hemmen nu för tiden.. ojoj ska ni inte se vårt hem.. ler.. men vi trivs i vårt hem..
Vad tycker ni strikt eller mys? 
Alltså bilden: HISS ELLER DISS?
/Katja
1 Anonym:

skriven

HISS, givetvis :D

2 Victoria:

skriven

Sv: Okej faan va gott med hemmagjord pizza :D vad hade ni på för nåt? ^^ aha okej är den filmen bra :)?

3 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

jag ska snart slänga upp ett inlägg med bilderna som gått vidare i min fototävling

4 lina:

skriven

Hej du :)

vad är nunna? haha

5 Lina:

skriven

Absolut Hiss!! Supersnyggt!



Såg på din header att du har reumatism! Måste vara hemskt! Jag gnäller över min diabetes, men jag kan ju styra över det själv på ett helt annat sätt!!

6 Victoria:

skriven

Sv: mums låter skitsmarrigt ;D;D okej godnatt på dig :) puss

7 Anonym:

skriven

Jag dricker oftast inget till maten men jag gillar också starkt och då måste man ta nån klunk ibland. Men jag försöker att låta bli men jag vet egentligen inte varför? För att maten inte ska sköljas bort från magsäcken....men varför inte då??

8 madeleine:

skriven

bilden är verkligen en klar HISS :D

9 Victoria:

skriven

Sv: hiss.. jag tycker det ser mysigt ut =)

10 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

11 madeleine:

skriven

SV: ja det blir nog till att jag skriver imorgon istället. jag känner inte att jag orkar just nu :p

godnatt och sov gott :)

12 lina:

skriven

oj pinsamt.. du skrev nanna.. mitt fel,haha.

Men det vet jag inte heller vad det är,hihi..

eller brukar man inte säga de när man ska typ sjunga eller något sånt..? =)

13 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

dem är uppe nu :P

14 Lina:

skriven

Aldrig testat bakad potatis??? Allvaligt? Det är ju jordens bästa!

15 Pia:

skriven

Hiss, hur snyggt som helst!

Pizzan såg riktigt smarrig ut! =)

16 emmaramic:

skriven

aru haha. Jodå :) Själv?

17 lina:

skriven

ah nu lärde jag mig lite mer svenska, jag har ju inte svenska i skolan så det var bra, haha

18 Lina:

skriven

Jag tar sprutor 7 ggr om dagen!! Men det är en del av mig! Hur har du det i "vardagliga livet"?

Svårt att röra dig eller bara ont? Inte bara ont, men du vet vad jag menar....

19 Lina:

skriven

Testa skagenröra!! Du måste göra det snart!!

20 MISSEXTRA:

skriven

Hiss:) Stilrent:)

21 Diana:

skriven

ja jag är en partyprinsessa i mina bästa år :-)

Ha de bra!!

22 [liza LIZALII.BLOGG.SE]l:

skriven

hejhej kan du rösta på mig till veckans blogg på http://ssuzie.blogg.se jag är nr 6 (A):)

23 Josse:

skriven

Jo, det skulle jag nog också göra =)

24 J O S E F I N E:

skriven

Hoppas att du har haft en riktigt trevlig fredag :)

25 Embla:

skriven

åh låter ju skit härligt, själv har man bara slappat framför tvn :)

26 lotta:

skriven

hm, varken hiss eller diss. det är ändå snyggt det där, men jag gillar när hem har mer personliga stilar. lite annorlunda liksom. känns mer hemtrevligt. om det är för strikt känns det ju som att komma in i väntrummet hos tandläkaren. men det kanske bara är vad jag tycker. :)

27 HEVE DOSKI:

skriven

hisss:D jätte mysigt ser d ut !:D



http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

28 Hanna:

skriven

Jaafiskningen va skitskoj! Jag fick en BRAX på kroken som vi slängde i igen;)



Jag ska till Skåne för att kolla på Falsterbo Horse Show! Ska bli skitskoj!

Kram!

29 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

tack för en bra motivering. de gillar jag..

30 sora :):

skriven

Haha tack så mycket sockertopp! :)

Trevlig helg du kommer få, det är ju alltid skönt o vila också :)

Vi kommer nog åka in till stan o titta på bio, men har inte kommit på än vilken film :D

Sov sött älskade vän..

Kramar<3

31 Megan Fox Fan:

skriven

Är du vaken tro ? :)

32 Therese:

skriven

Hejsan!

Det där såg intte alls dumt ut, såg riktigt mysigt ut! Ja visst är de, men som sagt det är ju en fördel om de hjälper annars har man ingen nytta av dem. Har du pratat med någon arbetsterapeut? De brukar ju kunna hjälpa till med hjälpmedel.



Bara barnet skrattar Tack! Hade en riktigt trevlig dag med gott fika, trevligt sällskap och en massa presenter dessutom. Bla en köksvåg, våffeljärn & en hushållsassistent. Fick alltihop, så jag måste ha varit riktigt snäll :-)

KRAMAR

33 Lisa:

skriven

Okej, tråkigt att datorskärmen är trasig. =0(

Det är min kompis kompis som har ont i ryggen, inte min kompis. ;0)

Okej, ha det så trevligt hos din pappa. Själv ska jag också bort. =0P



Fint i fönstret... =0)



Kram!

34 sarah:

skriven

jag är 15 år..snacka på msn? :)

35 H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

skriven

2 glas?! oj, du är inte i närheten av mig sötnos ;) jag är beroende av cola.. haha Vad ska du göra idag?

Kram ♥ http://esth.blogg.se

36 Heidi:

skriven

Bilden = Hiss =)



Jag gillar när det är "rena linjer" och rent och prydligt.. Men man är ju så olika.

Det viktigaste är trots allt att man har det så som man SJÄLV trivs bäst i hemmet!

Det är ju trots allt inte ett hem för andra än sig själv ( och sin familj ).

Så vad andra egentligen tycker och tänker om ens hem, det tycker inte jag spelar någon större roll egentligen.

- visst är det kul om andra också uppskattar ens hems och inredning, men om inte så är det ju som sagt inte hela världen...



Hoppas annars att allt är bra med dig?

Själv är allt bara finemang =)

Har lång helg nu - arbete först på onsdag..skönt!

Annars, hur ser helgen ut? händer något spännande?



Kramisar

37 Erica:

skriven

Svar: Joooodåå.. :]



Helt klart HISS!

38 - Imma:

skriven

Heeej du vackra dam <3

Hoppas allt är bra med dig, nu har jag uppdaterat lite om Festivalhelgen :D en dag kvar bara.

Jag blir helt deppad, de går för fort tycker jag ):

Hoppas du haft en bra helg :D

& bilden är hiss :D no diss, i like (;

Kramar i massor <3

39 sara:

skriven

Jag tycker om bilden :)! men jag har inte så städat hos mig heller.. haha (a)

sv: haha, håller med, att vara den enda som inte dricker kanske är segt, men men ;)

40 kittymon:

skriven

Absolut hiss !!



Ingenting i detta är lätt men man måste försöka göra det lite lätt för sig. Har man alltid nått mål framför sig lever man inte i nuet och tänker, när jag blir...då jäklar men sen kanske inte den dagen kommer och man blir grymt besviken och hela en tillvvaro står på kant, då måste man börja om. Därför försöker jag acceptera, leva en dag i taget i nuet, efter hur jag mår och sen får man sakta bygga upp mål efter det.....mål som man känner att man klarar av.



Självklart måste du få komma till ortoped och reumatolog. Det ska dom från VC remitera dig till.



Idag har jag inga planer så det ska bli en vilodag...känner av höger knä nu....(svär)



Ha en bra dag !!!



Kramar

41 ida:

skriven

sv: jag tror man vänjer sig vid den, det sa hon jag var assistent åt. hon tänkte typ inte på de så mkt för hon var så van, men de klart att degör fruktansvärt ont =/



åh gott med pizza. hade ni mysigt? jag fikade med bästisarna som ledde till en spontanutgång, SUPERKUL :D wää.



mysigt ni har det hemma :)

KRAM!

42 E:

skriven

Sv : Jag har begravt mitt marsvin :/ <3

43 therese:

skriven

hiss ;)

44 SANNA:

skriven

SV: Vad händer idag? :)

KRAM

45 Antonia C Nilsson:

skriven

hihi okej vad gott med hemma gjord åittza:O<33

hihi japp vi ska vara där i ca 2 å en halv vecka ;)<33

46 Malin:

skriven

Hiss, jag gillar det :D

Tack vad snällt. Såg att omröstningen redan var över, så det var lite skumt. Hann ju knappt bli nominerad haha

47 Sandra:

skriven

SV: Tack så mycket för dina frågor! Svaren kommer upp i bloggen snart, så håll utkik :) Lägg gärna till mig på bloglovin.com :*

48 marie:

skriven

Jaa vad kul :D Jag tycker hiss :)

49 ida:

skriven

sv: nope, de hade hon itne. hon åt som en häst, haha. hon har haft reumatism sen hon var 3år, och har en mkt svår form.. hon är en sån fighter så hon går ju på högskolan nu och utbildar sig och sådär :)



jag håller på o städa nu, ikväll kommer bästa vännerna och firar mig o en kompis :) så de blir partaj idag med, men är de sommar så är de :D

låter jobbigt, men de kan nog bli mysigt o träffa pappsen. kan nog få dig på bättre tankar o "glömma" värken lite :)



KRAM !!

50 Maado:

skriven

Jag tycker det är fint med strikt i lägenheter :)

Nej men usch varför säger du så för? Man ska vara nöjd med sin kropp! You look hooooot! ;)

51 kittymon:

skriven

När jag känner så, blir det alltid vätskefyllt och jag måste tömma. Så det lär väl bli så denna gång med. är så jävla (flåt) trött på det men kan inte göra så mycket åt det.



Är ingen höjdare här heller...trött så in i h.....

Jag tar en vilodag i dag och laddar batterier.



Jag tycker det är skönt att ha nån man kan prata med om det här...som liksom förstår men blir det för mycket så säg till....

Hoppas att man kan dela lite erfarenheter så man kan få nya synvinklar så man inte bara rullar på i samma spår hela tiden.



Vad händer idag då ?



Här ska jag nog titta på nån serie som min kära make rekommenderade...



Kramar

52 Madde:

skriven

Sv: Okej :) Haha gör hon? :O

53 therese:

skriven

tack, din med. jag ska försöka hitta någon nu som kan göra min blogg-design, då kanske den blir bättre.

54 emi:

skriven

svar: Samma här, hade middag osv med en massa gäster.



Tackar. As coolt med bilden på dig här på sidan :)

55 Eimi:

skriven

Hej You!



Kolla in min blogg. Du kanske gillar den. :) Och om du gör det.. Följd den : http://www.bloglovin.com/blogg/651377/eimi-devine?claim=tk4a9mmn3dx



LOve&Appreciate

Eimi

56 Michelle Kleist:

skriven

åh, tack så jätte mycket söta du :)

hoppas allt är bra med dig!<3



pizza är inte gott, men hemmagjord kan funka :)

vad mysigt det låter också!

57 ida:

skriven

jaha okej :)

58 Megan Fox Fan:

skriven

:) HISS

59 SANNA:

skriven

SV: jaha, det lät ju inte allt för roligt :/ hoppas du mår bättre snart! :) nja får främmat ikväll osen kanske kalas i eftermiddag :)

60 [liza LIZALII.BLOGG.SE]:

skriven

okej,



därför att jag vill jätte gärna bli veckans blogg :)

och att det skulle vara jätte kul om du röstade på mig :)

61 Hanna:

skriven

Mys enligt mig!

62 Johanna:

skriven

HISS =) såklart =)

63 lina:

skriven

haha va? :D

Du sa väl inget illa heller? :D

64 madde:

skriven

jag tyckte det var fint på bilden men huvudsaken e att man gillar det själv.du får köpa jordgubbar idag då istället och knåpa ihop pajen den var jättegod

65 emma:

skriven

hej! vad är det för sjukdom reumatism?

jätte fin blogg :)

ha det bra kram

66 Lina:

skriven

Fy för att ha smärta hela tiden! Men små insulinsprutor behöver du inte vara rädd för. Du kommeer att tycka det är rena drömmen när du slipper ha ont!

67 Mariama:

skriven

hiss

68 madeleine:

skriven

SV: hahah, jo det blev lite grått. men jag har ju egentligen nästan vitt hår så det blev inte en jättestor skillnad från vad jag brukar ha. men har man silverschampo i tre timmar så får man skylla sig själv ;)

69 Angelica:

skriven

SVAR: oh det lät mysigt :)



angående din fråga: LÄTT HISS! :D

70 kajsa:D:

skriven

Hejsan!

Har du lust att bli sommarens blogg?

Jag har en tävling i min blogg och det vore jättekul om du villa delta!

För mer info kolla min blogg:D

71 HEVE DOSKI:

skriven

vsg !=D

ja min fredag flöt på rätt bra, själv då ? Kraam

<3



http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

http://heved.blogg.se

72 Victoria:

skriven

Sv: tack :) jaa detsamma =)

73 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Åh okej, vilken film såg du? (:

Gott med pizza! :D



Idag har jag varit på ikea, fixat lite i rummet och ätit gott. Ikväll blir det fest.

Vad händer hos dig? :)

74 Elli:

skriven

Cool blogg :)

Allt bra med dig annars?

Kram

75 TIA:

skriven

Heeej.. Kolla gärna in min blogg http://martina86.blogg.se

76 Embla:

skriven

det ska va mys ;)

77 Anonym:

skriven

snygg blogg, ska vi följa varandra via blolovin?

78 Anonym:

skriven

okej:) härligt de är bra här med:). Jag sitter hemma hos min pojkvän och kollar på tv:) sjdå?:)

79 Erica:

skriven

Svar: Varsågod, hehe.. skitfint ju.. :)

80 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Hiss såklart :D



sv; Okej :S

Jaa, det fungerar hur bra som helst :D

81 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

ja såklart..

82 laila:

skriven

Tack gumman:D låter jättekul ju =) Jag kom precis hem från spa weekend så nu är jag utvilad. Vad ska du göra ikväll då? =) HISS BTW!

83 Pia:

skriven

Kika i bloggen så får du se vad vi gjort! =)

Hoppas ni haft det bra hos din far.

Glöm inte göra ett inlägg om tiggar hundar.. Skulle påminna dig! ;)

84 maria:

skriven

Vill du vara med och tävla om veckans blogg? Allt du behöver göra är att gå in och skriva en kommentar om att du vill vara med(:

kram

85 phiie:

skriven

hejsan! Vad har du gjort idag?

86 carro:

skriven

Hiss...Myyyys=)

87 Josse:

skriven

JA =)

88 sara:

skriven

sv: hihi, den är köpt i england ;) haha, okej :D tycker om kaffe med men är mer en te-människa ;)

idag har jag varit med kussarna :D själv?

89 Antonia C Nilsson:

skriven

haha jag min mamma min syrra å min pappa ;)<3

90 ida:

skriven

modern, stilrent & allt, HISS ! :D

91 Mia:

skriven

hiss! (:

92 maria:

skriven

fin blogg och bilderna ;o wow :)



kika gärna in på min blogg och följ mej när jag flyttar till örebro där en treårig stylistutbildning väntar :)



http://www.mariaelisabeths.blogg.se

93 Lina:

skriven

Hiss:)

94 Malin/Ungdomsbloggen:

skriven

sv: tack! =)



Oj, är ju så beroende på vem personen är..vissa stilar passa ju för olika individer. ser stilrent och fräscht ut, men inte så väldans mysigt & eget kanske..hmm.



Till veckan kommer jag bla skriva lite om förebilder och dess påverkan-neg&pos. Har du ngn (några) förebilder och på vilket sätt inspirerar de dig? :)



95 Jennie:

skriven

Hej jag måste bara säga att du har väldigt fina bilder....

Du verkar va en väldigt duktig fotograf=)

96 malin:

skriven

haha jasoo;)

men hiss

97 maria:

skriven

verkligen HISS :D

sv. japp jag har haft en bra dag, :) du?

98 maria:

skriven

blev lite kort om tid.. :(

ville ha det fixat innan jag drog till övik.. men nästa vecka får du anmäla dig ;D

99 Angelica:

skriven

Hiss. Jättemysigt! :)

100 Jennie:

skriven

Heheh tack tack inte för att jag tycker dom e fina men tack=9 ja ja kan bara säga desamma=)

Ja då hur har din dag varit???

101 madeleine:

skriven

SV: ja bloggen har ju lite utav en dragningskraft om man säger så ;) jag satt och fixade med designen och sen fastnade jag och glömde bort schampot :p

102 Victoria:

skriven

Sv: Hihi tack :)



joo tack, jag har haft en underbar dag..vilket jag skrev i inlägget du kommentera haha.. :P

självdå?

103 Mathilda:

skriven

Ser riktigt fint ut, tycker jag. Allt bra annars? :)

104 Amanda:

skriven

Lite personliga attiraljer vill jag ha in i mitt hem men annars är jag mer för strikt. Jag vill ha ordning och reda och inte för mycket plcok. :o)



105 evelina:

skriven

Sv: aa ska bli mysigt att ligga på hotell och sedan gå på liseberg och bara njuta:D

106 ft0:

skriven

hiss helt klart :D Om man har den stilen i hela boendet och sen lägger till några enstaka mer personliga möbler/tavlor/prydnader och liknande blir det toppen :)

107 M i c k a:

skriven

hiss, enligt mig (: riktigt snygg :D ser så fräscht ut.

108 CAROLAJHN:

skriven

hiss:D

Kommentera här: