Köksmöblerna Före & Efter?

Vad tycker ni då?
Före
(FulFur som Simon säger i Programmet, Design Simon & Thomas. Här har vi fortfarande kvar den orange - väggen också...)
Efter 
(Svartbrunbetsade med två tunna lager klarlack på)
1 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv. fint! :D



jag vet inte själv ?

måste sova godnatt!

2 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: ja det måste jag allt säga att jag tycker, lumix gillar jag skarpt!



dock redigerar man ju alltid sina bilder i något fotoprogram som gör bilderna ännu finare :)

3 malin:

skriven

Njaaa , jag har finska rötter :)



Vad fint det blev !

4 emma ♡:

skriven

Mysigt det blev :)

5 Sandra:

skriven

Min dag har varit riktigt bra :) har varit och hälsat på Pierre och Rebecca på BB, dom har fått en söt liten pojke :)

6 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: hehe tack så mycket :)



ja det blev ju riktigt fint!

7 therese:

skriven

svar: javisst! :) härlig top tre lista! :D och katten, villken skönhet :)

8 Emma:

skriven

hihi ok ^^ tack :D

9 Katrin [VAD VILL JUST DU LÄSA OM?]:

skriven

det blev jättefint :D

10 Megan Fox Fan:

skriven

Hej :)

Jag mår bra.

Det har inte hänt så mycket xP



Snygga stolar ;D Gillar att det är mörk trä.



Hur är det själv ?

11 Karolina:

skriven

Gud så snyggt då.

12 Kristina:

skriven

Mysigt ditt kök blev!

13 Pia:

skriven

Blev verkligen skitsnyggt i köket! Att så lite kan göra så mkt, häftigt! =)

Den glassen måste jag prova, mums såg riktigt nice ut!

Och sanna vänner de är få men de få man har håller man hårt om, tröttsamt att bli sviken gång på gång. Hellre har man få vänner och riktiga sådana än många och ytliga. Hoppas du inte är allt för besviken på dina "vänner".

Kram på dig!

14 Lisa:

skriven

Det är fint med träfärgat, men det blev nog lite snyggare med mörkt. =0P

15 Anonym:

skriven

de blev ju riktigt stiligt! =D

16 Emelie:

skriven

Jätte snygga :)

17 therese:

skriven

sv: Tack så mycket!

Jag tycker möblerna var skit fräcka ;)

(ursäkta mitt ordspråk)

kram ;D

18 sofia:

skriven

den orangea väggen var ju snygg. kram.

19 LENA ♥:

skriven

det blev jättefint! :)



puss, http://lenakarlsen.blogg.se

20 phiie:

skriven

mycket fina ;D

21 Carro:

skriven

Super fina blev dom ...Maken beundrade dom oxå,inte illa gjort bruttan =)

Hoppas huset var ngt att hänga sej fast i=)

Kramen

22 Carro:

skriven

Jo föresten gumz,vi har lika Ikea klocka du & jag =)

Kommentera här: