Lägger upp några bilder...

Ibland kan jag alltid bli lite ego... Första bilden är jag i en blänkande HUMMER sen jag i älsklingen solglasögon.. alltså ibland ser man bara sig själv.. fniss.. i tredje kortet ligger jag och vilar ryggen, i en helt okej skön solstol.. Så avslutar jag en bild med min älskling.. 
1 HEVE DOSKI:

skriven

ååh okej!:D

nope, tackar gud att hela min släkt inte är sån! skilsmässa är helt tabu och både mina föräldrar e skilda och omgifta o min syster med. så nej vi följer inget sådant o det är jag glad över och drf tar jag upp sådant i min blogg för jag vet hur det känns eftersom min kompis blev bortgift när hon var 14-15 och hennes man slog henne tills hon fick missfall hon var gravid :S sådant ä hemskt!

2 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: visst är dom :) okay!

3 HEVE DOSKI:

skriven

åh ja, jag förstår precis hur du menar, vi i min familj anpassar oss efter det svenska samhället till en viss gräns, dvs vi "byter" inte vår kultur o religion.

tyvärr så fick jag inte umgås me henne mer efter det av min familj :( vi gick i samma klass och hennes föräldrar lurade henne till hennes hemland för o fira nyår men gifte bort henne =(.

tack gumman det betyder verkligen mycke !! <3

4 Leia:

skriven

Ja, eller hur.

Sallad är alltid gott. =)



Ha du med en fin dag =)

5 marie:

skriven

Härliga bilder!! Hade ni kul? :)

6 Michelle Kleist:

skriven

åh, härliga bilder :)

ja, eller hur.

starkt och gott :D

7 kittymon:

skriven

Det är egentligen min make som lagar denna wok men jag kan ge dig receptet för de...



Kött (oxfile eller biff) ska skäras i långa strimlor och marineras i ett par timmar i följade marinad:



1 tsk sesamolja

peppar

1 msk neutral olja

pressad vitlök

riven ingefära

1 msk soja



Sen när det har marinerat ska det stekas hett som fan i bara nån minut och sen slår man över det i durksla med bunke under för att samla upp köttsaften som kommer.



Sen i med en sås i stekpannan gjord på



2 msk oystersås

4 msk soja

2 msk mirin (risvinäger)

+ köttsaften



i såsen steker man vårlök, chili, paprika och böngroddar. sen blanda i köttet



serveras med nudlar.



det är ett gordon ramsey recept från cookalong.

8 Johanna:

skriven

ah jag får lön först på måndag! =)

9 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hej gumman! ja, nu är det verkligen mycket..både lägenheterna o jävla akassan..fasen va allt ska strula, nå, internet har vi hela tiden hihi men full rulle så de blir nog inte så mkt dator:P



hur går träningen då? låter som bra planer..kanske inte städandet, men de behövs ju ibland:P

vilka härliga bilder, superfräckt tagna!!:)

kramar<3

10 Johanna:

skriven

Japps, så är det..jag behövde ett nytt har sålt mitt andra till min faster..... ler



här är allt kanon, själv då?

11 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: ska göra mig lite i ordning, tjejkompisarna kommer hit ikväll :)

12 Nadja:

skriven

Jag har träffat en vän ett par timmar och fikat. =)

13 z a n n y h ♥:

skriven

sv: gjorde du ? :D hehe hade du tänkt flytta dit eller?

14 jasmingz.blogg.se:

skriven

Detsamma du ;)

15 Michelle Kleist:

skriven

åh, det låter super gott :D

jag kommer hem till dig och äter dag ;)

16 - HANNA:

skriven

Hehe okej, tack så mycket! :)



Hur har din dag varit då? :)

17 kittymon:

skriven

Där är jättegott...beroendefrmkallande. Köttet blir så mört av marinaden att det smälter i munnen...



åhh vad spännande med radhus! Ska man köpa ska man ju göra det nu....Hoppas det går bra! *håller tummar & tår*



Det är bra att du ringde vc så kan dom remittera vidare för det måste dom om man begär det.



Tackar ! Känns skönt att du finns där...



Många kramar tillbaka!

18 Anna:

skriven

Blir nog tyvärr inge mantorp för mig, men var inte de nästa helg???? :) kraaaam

19 Laila:

skriven

Motivationstips till att träna finns nu :)

20 Veronica:

skriven

aha okej :)

Ja har vart me kompisar, vart på Åland och nästa vecka ska ja dra till småland ;)

21 Victoria ♥:

skriven

Sv: Tack så mkt :) nej det gör jag inte :)

22 emma:

skriven

sv; hehe okej!

fina bilder :) kram

23 Freddie:

skriven

Kan du inte det?

24 Laila:

skriven

Motivationstips till att träna finns nu :)

25 Elina:

skriven

Hejsan, spana in min nya blogg;)

26 tobbe:

skriven

Hej. tittar in=) Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig. Du får gärna besöka mig med!

27 Pia:

skriven

Fina kort på er!

Händer inte alls mkt ikväll men har gjort desto mer under dagen så nu är det slappis.. =)

28 Alexandra:

skriven

Jo han heter texas! =) tackar! =)

29 Anonym:

skriven

Klart man får va ego vettja =)

Va jag med ,innan jag gick upp i vikt då jag blev dålig,är fortfarande ego,men inte på bild..hihi...=)

NÅja,det var inte min väninnas blogg jag hjälpte till att fixa,det var min pappas fru...Men d må va sak samma.hon är go som sjutton den kvinnan =)

Hoppas verkligen du får fortsatt sjukskrivnning...Oavsett om ni kan komma upp eller ej,men med din kropp så ska man inte jobba,så är det bara !!

Vi hörs om ev.upp resa närmare..Kramis Carro

30 ida:

skriven

sv: ja det är de ju verkligen :) hoppas de går braaa!!



jadu inte så mkt, jobbar på förfullt men får lite ledigt från och med nästa vecka, ska bli superskönt. självdå? vad hittar du på?

KRAM

31 Erica:

skriven

Svar: Njae.. jag blir mätt ganska snabbt. Men jag äter ju så att jag blir mätt å så. :) Men ska kanske försöka äta lite mer..



Fina bilder!

32 Linda - ndaiL:

skriven

Mjo, vi var där i måndags :D

33 SANNAA:

skriven

SV: Händer hos dig? :)

KRAM

Kommentera här: