Orkar inte skriva öht egentligen..

Har så ont i handlederna och fingrarna.. 
♦ Tog sex rör blod idag..
♦ Ska på mr för handleder..
Utesluta mr, men moster har det och fick det när hon var 25 och blev sämre & sämre efter graviditet. Min morfar har det, dock inte diagnostiserat, men jag vet han har det. Mamma och mormor har knäartros.
Hur som.. så.. har jag Reumatoid Artrit så fan i helvete..
Älsklingen frågade mig vad är viktigast, jobb eller barn?
Nej, gör ont..
Imorgon åker vi på semester, måste lotta fram Helgens Blogg ikväll som ni får rösta på.. 
Kommer det inlägget så då röstar ni så drar jag vinnarens SENAST på måndag..
1 therese:

skriven

svar: åh ok.. får hoppas att det registrerats nu då! :)

2 Erica:

skriven

Svar: Nope, den filmar inte. :)

STOCKHOLM! Till nästa höst, ska söka till bibelskola där! :D



Måste du välja mellan jobb eller barn..? :s

3 Carro:

skriven

Lämnar en stoooor kram gumman...=) JAg finns i dina tankar,bara tänka på mej då du har ont & jobbigt så vet du att jag finns bara en "knapp"tryckning bort...Bara messa...Kramis

4 sanna:

skriven

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=10174

Bli gärna medlem genom denna länk, så kan du tjäna poäng lätt och sedan få gratis presentkort , eller varför inte en gratis ipod,parfym,smink,underkläder m.m.? :)

5 sanna:

skriven

Hoppas ni får en trevlig semester.

Jag kommer ta bort min blogg så vill du hålla kontakten får det bli på mns o via sms.

Kram

Kommentera här: