Tog Massa Bilder & Videos..

I går när vi var i Säve och såg på Dragracing och när vi var på Marstrand.. flera hundratalet, fyllde till och med minneskortet fullt så vart tvungen att föra över allt på datorn.. hehe.. Blev massor av filmer också från Strippen, så ska lägga upp ett par av dem med senare.. Lägger upp några bilder först, fler imorgon, sen ska jag svara på några kommentarer om jag orkar och fått några, annars gör jag det imorgon. För bror och hans flickvän kommer om en stund, vi ska se film.. 

/Katja
1 josefine:

skriven

sv: härligt! :) vilka härliga bilder.

haft en bra dag? =)

2 Malin:

skriven

Härliga bilder! den där klyftpotatisrätten såg inte helt fel ut

3 i:

skriven

Tack så mycket !

härliga bilder, fa nu blev ja hungrig maten såg så god ut !

4 maalinhe - fotobloggen:

skriven

SV: Helt okej faktist.

sjdå:)?

5 NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

skriven

The bold & beuty !!!!

6 NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

skriven

Ja jag älskar den serie hehe :)

7 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

jo det har jag :)

8 Libanesen:

skriven

sv: härliga bilder ! och tack så mycket ;d

9 NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

skriven

10 NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D:

skriven

Mkt asså jag har inte tittat på dne från början så jag kan nte förklara så bra men de typ otrogna mot varan jätte ofta det händer bråk & sånt aa du förstår saker :)

11 Cassandra:

skriven

hej hjärtat. :)

jotack min helg har varit jätte bra, hoppas att din varit detsamma? :)

12 maalinhe - fotobloggen:

skriven

Vill du vara snäll och rösta på min bild hos http://nilabukar.blogg.se/2009/july/finalisterna.html#comment

min bild är nummer 3! KRAM :)

13 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: inget du då ? :)

måste säga att dte var mysiga bilder!

14 Linda:

skriven

Jo, det är en flytt på gång!!



fina bilder :D

15 MS - DESIGNTÄVLING:

skriven

SV: tack så mycket :) jadå jag har haft en jätte trevlig helg, hur var din? :(



PS: designtävling i min blogg :)

16 bbellahh - allt i ett:

skriven

Sv; Tack! Ja verkligen. Ikväll ska jag bara slappa, käka snacks och kolla på tv, vad ska du göra då ?



Fina bilder föresten.

17 simone:

skriven

mysigt!:)

18 Emelie:

skriven

mysigt ni verkar ha haft det i Marstrand, blir fruktansvärt avundsjuk!

hm.. ja det får nog bli film för mig också här i min nästan totala ensamhet (hundarna håller mig sällskap)

19 Erica @ toliveforchrist:

skriven

Kul med så många bilder! =)

20 sora :):

skriven

Hej gumman :)

Japp det är sant!

Idag ska jag bara lata mig hemma , själv då? :)



Kramar<3

21 vesna:

skriven

härliga bilder =)

22 vesna:

skriven

bara bra tack :D sjda?

23 simone:

skriven

sv: nee jag gör inte mycket. Är väldigt uttråkad. Vad gör du då?

24 Philippa K:

skriven

hejhej, jag heter philippa och jag bläddrade runt bland bloggar och jag måste bara säga vilken fin blogg du har! :D ha en forsatt trevlig dag oxå btw:)

kram <3

25 Malin:

skriven

Hasselbackspotatis kanske det är :P, den skivade

26 MS - DESIGNTÄVLING:

skriven

SV: åh vad gott med pizzza, jepp avundsjuk!

27 Linda:

skriven

jättehärliga bilder :D

28 MS - DESIGNTÄVLING:

skriven

SV: haha varför va nyttig när man kan va onyttig :D

29 vesna:

skriven

låter underbart =)

30 Sabine - Ab imo pectore:

skriven

härliga sommarbilder!

och maten såg utsökt ut :)

31 Anonym:

skriven

sv: många bilder då :D

32 simone:

skriven

sv: jaha:) vad för film blir det då?

33 maalinhe - fotobloggen:

skriven

Vill du vara snäll och rösta på min bild hos http://nilabukar.blogg.se/2009/july/finalisterna.html#comment

min bild är nummer 3! KRAM :)



fin blogg föresten ! :)

34 marie:

skriven

Åh vad härligt, helt fantastiska bilder du har tagit!!!! Älskar alla bilder på havet! Och vilken fin bild det var på dej där! Ser ut som du har haft det underbart :D

35 maalinhe - fotobloggen:

skriven

SV: tack så mycket! :D

36 Felicia:

skriven

ja precis :P

37 kittymon:

skriven

Åhhh vilka härliga bilder, ni ser ut att ha det ganska bra :))



Nä jag varken stryker eller manglar lakan. Har ingen mangel och stryka dom orkar jag inte. Dom blir inte skrynkaliga om man hänger ut dom ordentligt och torkar i torkskåp.



Det bästa är ju att ta det med ordinare läkare men hinner inte han komma tillbaks innan så måste nån kunna kliva in medans....Dom har ju trots allt ett behandlingsansvar.



Jadå helgen har varit bra.....



Ha en bra kväll med film :))

38 mellen:

skriven

hej gumman nu har jag fått låsa min blogg oxå =( nu har dom som förstör hittat min nya blogg oxå =( så maila mig så svarar jag med lösen. Mailen står ju här över :) Förresten vilka fina kort å vad SNYGG du är <3<3<3 kram

39 Embla:

skriven

åh låter härligt, men jag tror det ska bli bättre väder här, hoppas :D

40 frida:

skriven

tack så jätte mycket :) vad glad jag blir!

älskar sommarbilder

41 bbellahh - allt i ett:

skriven

Sv; Åh vad gott med pizza! Vilken film ska ni se ?



Jag ska bara slappa och äta något gott.

42 Lisa:

skriven

Japp, och de är till salu. =0) Det är dem som jag visade dig i camen för ett par månader sen, remember. ;0)



Ikväll har jag sett på serien "Priviliged" på kanal 5, ett par avsnitt av serien "McLeod´s döttrar", fixat mat, och suttit vid datorn.



Själv?



Jag har lagt ut två bilder nu på min nya frisyr. Vet inte om du sett dem?!



Kram!

43 sora :):

skriven

Kan förstå det, alla vill ha plattmage! Tråkigt att du måste operera först :(

Mysigt med film o pizza!:D Exakt vad jag gjorde nyss :)



Kramar<3

44 Pia:

skriven

Vad ni verkar haft det mysigt på Marstrand!

45 Malin:

skriven

Jasså :D Det såg jättegott ut, har aldrig sett det i så tunna skivor någon gång, men ska nog försöka mig på att tillaga det tror jag :D

46 Anonym:

skriven

Vill du tjäna pengar bara genom att besöka hemsidor och värva kompisar?

Tryck på länken : http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Woopa är en relativt ny sida så det är betydligt lättare att tjäna ihop pengar än vad det är att tjäna ihop poäng på t.ex. http://www.gratismode.se/?c=57742

Bäst av allt är att det är smidigt, roligt och gratis att gå med och vem tackar nej till lite extraklirr i kassan?

47 - Imma:

skriven

Yoyo beautiful, IM BACK :D

aha okej, hoppas du haft de trevligt, jättefina bilder :D

har saknat dig (:

KRAMAR

48 maria:

skriven

fin blogg :)

49 Vicky:

skriven

Vilka härliga bilder :)

50 Malin:

skriven

Det förstår jag, för det är väldigt gott. Äter potatis alldeles för sällan. gillar visserligen att laga mat, men inte när maten både tar lång tid och måste passas. Bättre då med mat som tar lång tid, men sköter sig själv i ugnen.

Har varit en väldigt lugn och mysig söndag, hur har din varit?

51 Vicky:

skriven

sv: Ja, min helg har varit helt okej. Umgåtts med vänner och sådär :) Själv?

52 Cassandra:

skriven

vilken film såg du? :)

jag har nyss kommit hem från en vän, har kollat film och tagit det lugnt bara. :)

53 Lisa:

skriven

Haha, tack... Jag blir alltid lite full i skratt när det gäller dig. Du är så rakt på sak och har ett roligt sätt att säga saker som man blir glad av. ;0) 'ler'



Okej, ja smörgås är nog lite bättre än pizza. Men pizza är gott ibland. =0P



Den där maten såg god ut förresten, glömde skriva det sist... =0)



Vad tycker du förresten om min nya bloggdesign?! Funkar den? Själv är jag nöjd. =0)



Kram!

54 Vicky:

skriven

sv: Gud va trevligt :) Jadu just nu är jag i Stockholm och blir här någon vecka framöver. Ska bara ta det lungt =) Sj?

55 simone:

skriven

sv: aldrig hört talas om den, men då ska jag inte se den då hehe

56 maria:

skriven

sv, varsågod :) tack :), ja bara tagit det lungt du då har du haft en bar helg :)?, tack för tipset har ju den filmen ;D har inte sett den på ett tag nu



kram

57 simone:

skriven

sv:jaha, men vilken besvikelse isf

58 Vicky:

skriven

sv: Nej inget särskilt, bara ta det lungt. Kanke hälsa på farmor en sväng och så :) Jaha okej, va skönt.. :)

59 Felicia:

skriven

Nä, det verkar inte funka.. :P

Det är något fel på datorn

60 Cassandra:

skriven

ihkdå ;/ jag såg crusade in jeans, helt okej lite små dryg i början bara. :)

61 frida:

skriven

JA!½ det är riktigt kul att fota :) en fotokurs skulle inte jag heller tacka nej till haha

62 Lisa:

skriven

Det kanske du har sagt, men jag minns inte det isf. :S



Okej, jag kikade inte så noga vad det var. Men såg att ena rätten var panerad fisk iaf. =0P



Japp, jag har gjort den själv. Är inte så svårt nu när jag kan själv, hihi. ;0)



Kram!

63 Cajsa:

skriven

haha nej jag har inte testat det än..^^

64 Felicia:

skriven

Jo det var detdär med grafikkortet :P

65 kittymon:

skriven

Hihi kommer nog inte bli mycket till pusskalas om man känner sonen rätt. Men en liten puss kan man nog sno åt sig. Japp fotboll det är grejen ibland.



Jo reumatologen sjukskriver. Jag har bara en reumatolog nu och hon är ansvarig för all behandling, när man väl blir remitterad tar dom liksom över allt.



jadå kvällen har varit rätt mysig, softade mest i soffan :D



Sov gott !

Kraam

66 Vicky:

skriven

sv: Ne, hade velat men har hund så det blir inte av..

67 Heidi:

skriven

Härliga bilder som verkligen speglar en härlig tur.

Det är alltid så vackert vid vatten, sjöar och hav!

- mysigt värre!



68 Angelica:

skriven

Vilka fina bilder..

69 maria:

skriven

sv, nej har inte sett den än men ska nog se den :) har du sett transformers 2? :)

kram

70 Victoria:

skriven

Åh.. Mysiga och somriga bilder :D



Allt bra me dig ^^?

71 Jennifer:

skriven

fina! lägger till dig med nu! och tack :)

Kommentera här: