Tortillia & Film!

Vi åt Tortillias med kycklingkebab i, är ju inte vidare förtjust i köttfärs mer än i Köttfärsås då.. 
Till det såg vi filmen Kickboxer 2, vi såg ettan igår, tycker de är rätt bra egentligen.. Men Thaiboxning är jag inte vidare förtjust i, dock tycker jag Kickboxning är intressant..
1 Lina:

skriven

Mums vad maten såg god ut! Vi har grillat ikväll! Jag har precis visat mina vänner som är här ikväll din blogg och de har nu börjar peppa mig för operation!! De tycker att du är så fin!



Du är med en diamant! Tror att vi kommer att bli riktiga vänner du och jag!!



KRAMAR

2 JONNA:

skriven

sv: haha för att mamma gjort det. och har hört att man håller sej längre på måltiderna om man inte äter pasta osv :)

3 Cajsa:

skriven

ja, underbart med träning!

det är så där...du komenterade just i en ångestperiod, men det kommer nog att gå över snart. hur är det själv?

4 MS | miss the KING of POP ♥:

skriven

SV: haha tro mig det är hon som är patetisk över att reagera så :)

5 Jessica:

skriven

Åh vad söta ni är! :) KRAMAR

6 nellie:

skriven

jag ÄLSKAR tacos ;) hihi

7 Anonym:

skriven

gott! :D!

Kommentera här: