Videoklipp - Säve - 090704

Min älskling redigerade en hääärlig och superbra video, klippte och klistrade, la till bakgrundslåt m.m. men sen fick han inte lägga den på YouTube.. pga bakgrundsmusiken.. Men han la upp den på hans sida på Garaget i stället.. Klicka på bilden för att komma till filmen..

Här under har ni YouTube länken dock utan låten.. men finfint klippt av hjärtat i alla fall...

/Katja
1 Linda:

skriven

aha!



just ja, en sånn där boll hade ja också itll en hamster..

2 becka:

skriven

svar: tack så mkt , ska kolla på filmerna nu !

3 johanna:

skriven

haha ja mycket sociala.... ler

4 Freddie:

skriven

Hehe, det är ju tur vi är olika..



Friterad banan funkar nog för mig med god glass till :)

5 johanna:

skriven

oh nej vi är inte tillsamman, lär nog inte bli det... :( för mer velig kille får man leta efter..jag skiter i han nu. nu får han höra av sig!

6 Freddie:

skriven

mmm. väldigt mums :)

7 fia:

skriven

Hej!

Jag söker en personlig "datornörd" som kan hjälpa mig med design samt placering av reklam, länkar osv.

Om du känner att du har kunskaperna så skriv och berätta lite om dig osv, så väljer jag sedan någon :>



Kolla gärna även in mina nya smycken!

Jag designar och gör egna smycken, och säljer dem alltid för lägsta möjliga pris, vilket gör mig svår att jämföra med andra som designar.

Vad sägs till exempel om ett trendigt läderarmband med berlock för endast 45 kr?

Kommentera här: