Äntligen! Äntligen! Äntligen!

Dom som känner mig vet vad jag menar med Äntligen! Äntligen! Äntligen!
Fy farao, fy bubblan, kära hjärtanes.. 
Jag är ju beviljad sjukpenning, jag ringde henne idag, min handläggare för att se om pappert från läkaren hade kommit in, det hade det.. Okej tänkte jag, sen var jag färdig typ. Hon bara, ja och det här beviljas ju "såklart" hon sa nog inte riktigt så, men hon sa det på så självklart sätt.. Sen att jag går på Narkotika m.m. 
Fy bubblan så jag är glad.. Äntligen!
Det var efter kompletteringen av läkarintyget som detta bidde beviljat..
Jag är egentligen riktig FIGHTER!!!
Nu får vi se om omprövningen går igenom, dom har ju alla underlag..
/Katja
1 Cajsa:

skriven

haha nej! du får inte göra det! XD men det är ändå så! :P

Nej, alltså det behöver inte vara vätskebrist så. Jag dricker mer än 2 liter om dagen som man ska för att man inte ska få vätskebrist men nu på sommaren måste jag dricka minst en liter till för att överleva! XD hahaha! :P

2 Michelle Kleist:

skriven

ja, det är jätte skoj :)

ja, gör det gärna! :)

kramis <3

3 felicia:

skriven

Tack så mycket!

Jag vet inte riktigt, typ mellan 40 och 45 antar jag.. Jag läste inte riktigt hela ditt inlägg, bara det om att man kan få ont i ryggen, vilket hon har haft så långt jag kan minnas

4 Linda:

skriven

Man ska aldrig ge upp :)

5 H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

skriven

Kikar in, och hoppas på att du har haft en toppendag! Kolla gärna in min blogg,

om du har lust.



Puss och kram, http://esth.blogg.se

6 J.:

skriven

Sv: Tackar, allt bra med dig?

7 felicia:

skriven

Jo det vet jag iförsej.. :P

8 Cajsa:

skriven

haha ja, jag har ätit... som en gris faktiskt! (okej, kanske inte egentligen men det känns så..) jag har haft... 500 kcal. oj, hade rätt mycke i alla fall! :O men med tanke på att jag hade frossa igår så är det bra.. :) det går neråt i alla fall... Hur mycket har du haft då? Jag hoppas att du haft minst 2000??? Inge bra att äta förlite.. (det är ju bra att jag vet om det själv i alla fall..^^)

9 felicia:

skriven

Eller hur! Dom kostade bara 15 spänn, för typ 2-3 veckor sen kostade det 45!

10 Linda:

skriven

sitter o ser lite halvt på allsång på skansen :)

11 Linda:

skriven

Jag följer inte det, men har sett nått avsnitt.

12 Erica:

skriven

Svar: Du åt inte mer än nödvändigt.. så tänkte ifall du åt godis då.. ;)



Härligt! :D

13 julia och louise:

skriven

Hej.

Intresserad av en ny design ?

Hör av dig till oss så fixar vi en.

Kramar(:

14 marie:

skriven

Åhh tack :D Det är såå mysigt med djur, speciellt när man ger dom nya saker. Jag kommer ihåg när vi satte in såna snackstänger till kaninerna och marsvinet, dom blev så glada!!



GRATTIS!!!!!!!! Äntligen :D

15 Laila:

skriven

Grattis =)

Kommentera här: