Matdagbok - 090630

Frulle, 10,30:
Två polarbröd, m. smör och ena med falukorv och andra med kaviar. En kopp kaffe med mjölk.
Lunch, 14,30:
Tre små färskpotatisar med 1 1/2 dl torsk och äggsås, med en saltgurka och vatten...
Efterätt:
Liten bit rabarberkaka och två msk vaniljglass, liten kopp kaffe.. (på besök hos far)
Middag, 18,00:
1 färskpotatis och knappt en dl torsk och äggsås, vatten till.
Kvällsmål, 22,30:
Som frulle
Antal kalorier:
1100
/Katja
1 Cajsa:

skriven

bra jobbat tjejen! :) åhh, lybbos! :( Önskar att jag inte kunde heller.

2 Anonym:

skriven

ååh grattis :D

3 Cajsa:

skriven

men det är ju vad man ska ha... egentligen! :P

Måste duscha nu! kramar!

4 Randy:

skriven

Vad duktig du är =)

5 Randy:

skriven

Vad duktig du är =)

6 Laila:

skriven

Bantar du? :)

7 - Imma:

skriven

heej strumpastumpan (:

nee lite knast.

joo den har vart hyfsad, slipper inte undan värmen dock :O Jaa, den har släppt för denna gången (:

hoppas du haft en underbar dag du med.

inte mycke alls, blir att ta delugnt, själv? (:

8 sofie:

skriven

oj, vad lite du äter!! :O bantar du eller? satsa istället på träning och ät mer grönt och protein så du inte svälter dig själv <3



btw; har en frågestund på bloggen, släng gärna in en fråga :)

9 Randy:

skriven

usch vad jobbigt, hur länge har du haft det?

10 Laila:

skriven

okey =)

11 felicia:

skriven

Ja det klart! men han skrämmer mig lite, det är nog det.. :P

12 Cajsa:

skriven

hehe nice..:P höres i morron!:)

13 Karolina:

skriven

SV: Ja värmen är inge vidare, men om man ska tro prognosen så skulle de bli regn imorgon och de tackar vi isåfall för så man kan ta igen sig. I övrigt är de väl sådär. Jag ska imorgon kasta ut Mannen och Rita, pga att Rita har börjat löpa. Finn start på semestern. Så dom ska få sova i gästrummet från och med imorgon och ca 3 veckor framöver... Åh Rambo och jag får sovrummet för oss själva.

Nu ska jag dock stänka av datorn och gå och sova...

Nattis!

14 sofie:

skriven

okej, reagerade bara på hur lite kalorier du äter, man ska ju äta 2500st. tänker bara på ditt bästa <3

15 Anonym:

skriven

Jag har nu kommit till finalen i en veckans blogg tävling och jag skulle bli såå glad om du la en röst på mig. =D

här är länken: http://www.nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

jag är nummer 8 :)

16 Embla:

skriven

sv; haha jadu har faktiskt ingen aning jag heller :D

17 Linda:

skriven

Låter gott!

18 jennhy:

skriven

sv: jaha, men då förstår jag! :)

du får ha det så bra där då :D

19 ann:

skriven

sv: jo, äta kan man nog göra normalt, hon är i medelåldern sådär 46 år, men ser ut som knappt 40 om ni andra skulle gissa ut hennes ålder=). Detta är nog för min morfar oxå led av denna sjukdom, är mkt ärftligt om jag har rätt?

Hoppas att du har haft en bra kväll, kram!

20 Tess:

skriven

jada, fast har varit ganska utmattad av varmen, haha :) hur har din dag varit? <3

21 Angelica:

skriven

Ok,men är tvåan värd att se.-..

För det är ju nästan alltid så att första filmen är mest värd att se!

22 Amanda:

skriven

Vad duktig du är! Grymt gott med torsk och äggsås! Mums!

det får det allt bli här hemma med någon dag.



ha en riktigt fin onsdag idag!

Kram

23 Malin:

skriven

nej, varför bantar du? :< absolut ingenting blir bättre av att räkna kalorier, verkligen ingenting. tro mig, JAG VET!



svar; det är franska jag skriver på givetvis :* latin är det nog ingen som läser längre nej. c'est francais :)



jadu, vad som händer i veckan? idag ska jag leka med en kompis och imorgon ska jag hälsa på en kompis på sjukhuset.. och sen har jag faktiskt ingen aning. har du själv några planer inför veckan?

24 - Imma:

skriven

aha okej :D va trevligt (:

orka städa gör jag aldrig :P ska ha gjort de nu hela veckan :P ihi

25 Erica:

skriven

Varför räknar man sina kalorier egentligen? ;P

26 Michelle Kleist:

skriven

Du är nu nominerad och tävlar om att bli veckans blogg :) Se till att få så många läsare och vänner m.m. att rösta på dig, man får rösta hur många gånger som helst på den man vill ska vinna :)

Lycka till ! :)

27 marie:

skriven

Inte så mycket, prinsen åker till italien imorgon bara.. Vad ska du göra i helgen då? :)

28 sora :):

skriven

Halloj! :D

Trevlig matdagbok du hade där :P



Allt bra med dig? :)

Kram ♥

29 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv: hihi okej :)

30 Malin:

skriven

Det var inte många kalorier det.

Allt är bara bra med mig, lite mör efter dagens träning. Hur är det själv?

31 Carma ♥:

skriven

Hej gumman!

Varför så några kalorier?

Hur är det med dig annars idag?

Jag har brännt sönder min läpp i solen, så nu ser de ut som jag har fläskläpp. Inte kul alls.

Hoppas du får en härlig dag!

Kram

32 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv. det är lungt vännen <3

Kommentera här: