To all Bitches.. Eller.. till alla tjejer ;)

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK.SKOLA.FAMILJ.VÄNNER.FJORTIS.ALKOHOL.KRIMINELLT.DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ja, massa jättemycket kär!!!
Har du någon kille just nu? - Jadå, världens finaste..
Har du dumpat någon? - Ja!
Har någon dumpat dej? - Oja!
Vem kysste du senast? - Daniel, min älskling!
Vem kramade du senast? - Min kärlek <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Hell No!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Nej!
Betyg? - Minns inte..
Har du fått göra om ett prov någongång?  - Ja, so what!?
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - På något.. Tyska typ..
Sköter du dej i skolan? -  Går inte i skolan längre..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Jodå..
Haft mobilen på lektionstid? - Ja!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej, för pratade aldrig i mobilen under skoltid.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Jag, Daniel, katterna, Siri och Whiskas, hamstern Snuffis.
Trivs hemma? - Jadå, förutom att Tibro är en håla xD
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Njeee..
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit iaf..
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Näää..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Oj, mmm.. inget jag är stolt över..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja..

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja, några få, men bra..
Du brukar vara med? - Några få..
Vem/vilka var du med sist? - Jessica..
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Såklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja.. det kan det väl vara!!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jupp.. =P
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -  NEJ!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Glidit ifrån - Ja!
 
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Usch nää..
Putar med läpparna på kort? - Nehe.. haha..
Tar kort på dina bröst? - Inte längre, dom är liksom typ borta..
Använder foundation på läpparna? - Nej!
Super dej packad varje helg? - Nej!
Du har kysst en tjej? - Ja!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej!
Ditt hår e knallblont? - Nej!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Jadå..
När drack du alkohol senast? - Cruisingen i Tibro!
Vad var det för sorts alkohol? - Öl eller vin..
Brukar du dricka alkohol? - Ibland, men inte så ofta..
Har du druckit öl? - Jadå.. Stockholms 7,2 är bäst.. eller Corona funkar med..
Tycker du om öl? - Jadå!
Har du varit full? - Jo!

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Beror på vad för kriminell handling, som skadar bara en själv?
Vill du bli kriminell? - Nej, inte mitt mål i livet i alla fall..
Varför gör du sånt här? - Inte f*n vet jag..
Det är inte okej med att vara kriminell? - Egentligen inte..
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej..
Har du suttit i fängelset? - Nej!
Vill du hamna i fängelset? - Nej, inte längre..

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Emellanåt, men har en tuff period i mitt liv nu!!
När grät du senast? - Några dagar sedan!!
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Jodå!
Du har slagit ner någon? - Typ litegrann!!!
Du har skadat någon med flit? - Tyvärr..
Har du någon gång viljat döda någon? - Nej..
Vem bråkade du senast med? - Minns inte..
Har du har blivit våldtagen? - Nää.. 

ÖVRIGT:
Motto? - Behandla andra så som du vill bli behandlad själv! Plåga eller Plågas!
Film? - Typ Bangkok Hilton gillar jag.. massa fler också..
Musikgenre? - Ja, massa.. men techno/metal m.m.
Lyssnade senast på? - Minns inte..
Var det här kul? - Inte särskilt..

/Katja
1 Emelie:

skriven

ha ha jag är en hårding vettu, med piercingar och en massa tatueringar vettu ;)

2 phiie:

skriven

Nu var du närmare men fel sorry... :p

3 Jenna:

skriven

hehe ja. jag har sovit i ett par timmar nu så ;)

4 Jenna:

skriven

jag ska bara vara hemma och ta det lugnt :) själv då?

5 Emelie:

skriven

Schyy! ge inte tanten några komplimanger, hon blir så himla mallig då ;)

jo då det stämmer bra hon är 41 men menar oftast på att hon är 21 skrattar

Jag har en på vardera skuldra en som synd på kortet, den andra är en liten människo-figur fast den gamla tanten säger att det är en bläckfisk och Martins mormor tror att det är ett päron ha ha.

sen har jag mina hundars tassar och en förkortning av vårt efternamn på handleden.

6 Linnea :>:

skriven

ska ta och göra den där listan snart :p



sv: haahha, jaa xD

ok, så bra :)

7 Jenna:

skriven

haha va roligt :D

8 phiie:

skriven

134 rätt! Vänta nu bara tills 2 till klarat de :P

9 phiie:

skriven

haha nej det är jag inte :) Men jag är fett smal :) Jag är faktist 163cm lång

10 Emelie:

skriven

näe i den kategorin drar jag ner kvoten också :p

vad sägs om typ någon sallad, jag har kommit in i en nyttig fas igen, hela hormongrejjan fick mig att gå upp 4kg och när man just kämpat sig ner 17 är det inte roligt längre ha ha.. snacka om ångest.

11 phiie:

skriven

40 ibland och 42 ibland :P

12 Sara:

skriven

Tack och okej :)

13 Johanna:

skriven

hehe nejdå, jag har 5 st och planerar och göra en till iaf ler

14 Erica:

skriven

Hehe.. kul med listor.. :]

15 Carro:

skriven

gokväll..=)

Det jag ska göra i morrn,gjorde jag tre ggr förra året,det är ganska så skönt att vakna upp & direkt känna lite lindring,omän inte mycket så lite,& de lilla gör mycket för själen =)

Hör av mej mer i morrn...Kramen

16 Jenna:

skriven

någon har jag nog sett, men vet inte vilken :P

17 Emelie:

skriven

mhm.. har man otur så gör man det, har märkt att det är många som gör det.

Ja jag brukar inte käka så ofta i skövde och när jag gör det så brukar jag äta på gräddhyllan, där har de salldsbar, tror man kan bara käka sallad där annars brukar jag äta vanligt och ta en sallad till när jag är där.

18 Jenna:

skriven

oj det är svårt. älskar sååå många filmer asså :) gillar sång och musik filmer väldigt mycket :P så kanske Raise your voice ;) din då?

19 Martina:

skriven

haha jo egentligen tycker ja de me, försöker få ordning på mig själv lite nu, måste vara i bättre form så idag ahr de bara ätits nyttigt.. hann med en 45min promenad faktiskt :) de slutade ju regna :)

20 phiie:

skriven

Nejdå jag mår bra :)

21 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hehe jajjemän!! ;) jhepp, jag gör ju de..:S ah..lättare att gå till jobbet när de är mulet men solen skiner här idag.. :S snyft!

22 phiie:

skriven

SÅ grattis! :D <3

23 phiie:

skriven

Du var ju den första som gissade rätt! :) BRA GJORT! :) vad gör du?

24 Sofia:

skriven

Svar: tack så mycket, jag gillar verkligen den klänningen=) Det är verkligen många som gifter sig på pingst.



Hur har din dag varit?

25 phiie:

skriven

De drömmer jag med om (: (a)



Jag ska snart äta ;D

26 evelin:

skriven

Fin blogg! hur gammal är du? Hoppas du haft en bra dag, Kramar EAG

27 evelin:

skriven

Taack så mycket! jag trodde du var några år yngre! ta det som en komplimaaaang! haha, jag är 17 =)

Kommentera här: