VÅGAR du göra denna - eller är du en fegis?

Gör du inte det här testet kommer du aldrig få ha sex igen!

Oskuld? -
Någon gång haft sex med samma kön? -
Haft sex på offentlig toalett?  -
Haft sex i duschen? -
Kollat porrfilm? -
Haft sex i snön? -
Haft trekant? -
Haft gruppsex? -
Drömt sexdrömmar? -
Blivit påkommen när du haft sex? -
Haft sex i en bil? -
Sugit av någon? -
Slickat någon? -
Haft sex i någon annans säng? -
Ångrat att du haft sex med någon? -
Haft sex på stranden? -
Har/haft kk? -
Haft sex med någon annans flick/pojkvän? -
Tänkt på någon annan när du haft sex? -
Haft sex i någons förälders säng? -
Haft sex i sjö/hav? -
Haft sex i pool? -
Haft sex med någon kompis bror/syster? -
Somnat under sex? -
Haft sex när det är andra folk i rummet? -
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? -
Varit med någon som är yngre än dig själv?

Vågar du eller!?

/Katja








1 Linnea :>:

skriven

roligt med olika test :p



sv: jaså, vad menar du med det?

ja det var det :D

2 Therese:

skriven

Go kväll!

Har nu tittat in och lagt min röst på din blogg :-) Håller tummarna för att de går bra för dig både hos läkarn, hos sjukgymnasten och arbetsförmedlingen. Nej, jag är inte förtidspensionerad. Ja, du det är inte lätt. Helst av allt vill jag kunna jobba och ha en dräglig fritid. Så jag jobbar hellre så "få" timmar som det går (klarar inte av en heltid, iaf inte med vilket jobb som helst). Det är ju det sociala också med ett jobb som man inte vill vara utan, om du förstår vad jag menar?

Sköt om dig & ha en trevlig kväll!

KRAMAR

3 melissa:

skriven

SV: okey :D ska se :)

4 Pia:

skriven

Då förblir jag utan sex då.. ;) Lr räknas det om man har läst den och svarat svaren i ens egna huvud..?..

Nej jag vill inte göra den pga att om ifall att pappa skulle läsa lr ngn annan nära anhörig, de har inget med att göra vad jag gör i sänghalmen och inte heller mina bloggläsare.. Så hoppas det inte gör ngt.?

Kram på dig!

5 Diana:

skriven

Vilken skojig, hoppas jag får kopiera detta sextest??

6 Diana:

skriven

Tänkte precis svara på testet men jag blev ju lite blyg...va ju våldsamma frågor de där. Kan inte tänka mig att någon vill svara på den på min sida. Men man vet aldrig :-)

7 Lisa:

skriven

Nu har jag gjort den där listan. Kolla min blogg får du se... =0P

8 Linda o Luna:

skriven

Hej snuttan, allt väl ida?

Här e det kämpigt men vi försöker iaf, hoppas på att få flytta snart vill inte bo i detta hus mer även om hyran är riktigt låg, men vi trivs inte längre, vi måste ses snart..

Kramar i massor

Kommentera här: