"BananGlass m. KrossChoklad"

"BananGlass m. KrossChoklad"
Var så sugen på banan och choklad idag, bra kombination.. sen lite kallt..
Så slänge ihop lite med mixern, en banan, en liten skvätt grädde och chokladkulor, 
så toppade jag Chokload, Schweizernöt.
(Cirka: 1 banan, 1/2 dl grädde, 1 msk chokladkulor och toppa med 2-3 bitar choklad)
En kopp kaffe till det såklart..
(Och en film, "Sneakers", med min älskling)
Nu är jag trött, så det är sängen som kallar för mig.. 
→ → Natti! natti! ← ←
(Hade lite småtråkigt innan läggdags)
/Katja
1 Tess:

skriven

tack :)



händer i veckan då??



kram

2 madde:

skriven

åh så mummsigtpåsken blir god mat med nära och kära

3 Alexandra:

skriven

sv: tack så mkt:)



ååh gud vad gott det så ut det MÅSTE jag prova.



ha en superbra tisdag:)

4 Lovisa:

skriven

Du oj så gott det där såg ut !!!



Sv: ja vi brukar göra två olika jocka har ett recept å jag ett men ibland så slinker det ner lite av varje



Mitt

steker köttfärsen krydda med svartpeppat å salt

tillsätter mjölk (lite grädde oxå om jag ska lyxa) och ketchup !!

Gör sen en redning å häller i så den blir tjock !



Jockes

steker köttfärs med salt å svartpeppar

häller på krossade tomater & grädde och tacosås !

Ev lite redning !!

5 Lisa:

skriven

Hej hej!



Jodå dagen igår var helt okej... Har spelat på Wii och tränat en massa. =0P

Själv då?



"2 fast 2 furious" vill jag med se, men det blir inte på bio... Så mkt pengar har jag inte råd att slänga på bio tyvärr!



Kram!

6 Lisa:

skriven

Drygt, hoppas du mår bättre snart och att det går bra på jobbet idag.



Kram!

7 Lisa:

skriven

Okej, på så vis...



Jag har ingen aning om vem han är faktiskt, men henne gillar jag, hon är en rolig skådis. =0P



Har du aldrig sett "American pie"-filmerna?! Där är ju hon med... ;0)

8 madde:

skriven

räknaren sitter vid min pressbild;)

9 madde:

skriven

idag puttsas det fönster inför helgen då vi har 17 gäster som kommer och minglar innan vi ska ut på middag så städning står högt på listan innan fredagen kommer*

10 Lisa:

skriven

Yoshi ÄR jätteskoj. ;0)



Jo jag ser att det blåser en del.



Ha en bra dag!

11 BJERNHAGEN:

skriven

jag är 16 :) hehe, blir 17 i år.

12 Z A N D R A:

skriven

sv: hihi, okej :)

men aw, du får ju rösta på precis vem du vill :)

13 Lisa:

skriven

Jag tyckte att jag skrev fel förut av bara farten eftersom du hade skrivit fel till mig... Nyaste filmen heter ju "Fast & furious".



"2 fast and 2 furious" är en äldre film i den serien...

14 Tess:

skriven

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

15 sabina ögren:

skriven

svar: ingen fara ^^ <3 KRAM

16 Linnea :>:

skriven

åh vad gott det såg ut att vara :)

17 Lisa:

skriven

Hehe okej... =0) Ha det så bra i Gbg.



Kram!

18 Linda:

skriven

Nämen heej! =)

Jo det är helt okej,själv då?

Ja,det blir Classic car cruise parade-kryssen i juni :D

Nej den får vänta lite tills det säkert är vår :)

Kramar!

19 madde:

skriven

nej vi firar inget men vi brukar gå ut var tredje månad på jobbet för att det är så kul och bra för sammanhållningen*

20 Persson:

skriven

Hej!

Ja, skulle tänka mig att ha en själv.

Tack :-)



Vet inte om jag ska svara på det just nu... rätt kämpigt i veckan om man säger så.

I veckan är jag hos två arbetsterapeuter på AF för att göra en utredning.



Vad händer för dig i veckan då?

Kram

21 Anonym:

skriven

Fin blogg!:D Kram

Kommentera här: