♥ RåDjur I TrädGården ♥

Igår när jag jobbade hemma hos brukaren så kom rådjuret - bocken - som brukar vara där och åt på fågelmaten.
Skyndade för att hämta mobilen och knäppa ett kort - tyvärr dåligt foto - men så fin den är.
/Katja
1 Emma:

skriven

Åh, vad mysigt och vilken härlig bild!

Hoppas du får en fin fredag idag!

2 evelina:

skriven

Åh dom är så fina att studera:D. haha okej svaret har kommit upp nu:d

3 evelina:

skriven

sv: haha de är sant:p

4 BJERNHAGEN:

skriven

sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång i bloggen :)

sjunger i band & söker till idol!

5 mellen:

skriven

Jättefint kort, duktig du är <3

6 Zandra:

skriven

sv: okej, då har jag sett den :)

7 Persson:

skriven

Hej igen :-)



Nä du, nu har du fel... Du förtjänar visst respekt! Sen att inte alla kan visa respekt är tragiskt. Men jag förstår, det är inte alls kul. Det tar en hel del på krafterna.



Tack!

Många varma styrke kramar

8 Lisa:

skriven

Jo det har du sagt förut, att efter din mag-op. så kan du inte spy. Det låter konstigt, men det kanske blir så?!



Jodå jag kan äta, men det är inte kul att äta när man mår illa som fan. Och min magkatarr är så pass dum ibland att jag mår mer illa och får mer ont efter att jag ätit. Och sedan är det samma problem innan jag ätit, så det är som en stor ond cirkel bara. Att det aldrig ger med sig... =0/



Har du köpt fransböjare eller på vilket sätt menar du att du inte får ordning på dem?!



Kram!

9 sabina ögren:

skriven

ååhhhh vilken söt :)



svar: joo verkligen jätte konstiga, och jag fattade ju knappt vad hon snackade om från första början.



jag åt chili corncarne :) sj??=)

10 Anonym:

skriven

jadå det är vanligt!

nejdå gör inte det..

kan skriva lite tipps i bloggen så fort jag få tid:P

11 Cecilia:

skriven

De där är varför jag bor inne i stan!

12 Deniesé:

skriven

Naw va söt! :D



Godmorgon!

Hoppas du får en underbar helg trots det snöiga vädret ! :)

KRAM

13 sandra:

skriven

Åh vad fint! :)

14 Tess:

skriven

Hej idag avslutas min grymma tävling om en resa till Östeuropa så glöm inte kika in för å se om just du är vinnaren. kommer även starta upp en ny tävling om att vinna snygga designprylar ett samarbete med www.designonline.se



så vill ja passa på att önska er en underbar helg

kram Tess trött tokig morsa

15 Tess:

skriven

fniss imorgon skulle det stå

16 Elin:

skriven

Är du också intresserad av mode, kläder och smink? Varför inte då bli medlem på http://www.freestreet.se/?r=775 för att få presentkort i över 60 butiker. Detta är en gratissida precis som alla andra, bara att det är sjukt mycket enklare att samla poäng. Man får mycket mer! Så se till att bli medlem :)

17 evelinal:

skriven

Halloj gumman:)

Haft en bra lördag?

kram

18 Lovisa:

skriven

Å så gulligt !

19 E M M A:

skriven

SV: ja visst blir man sugen på lite sol&värme;)

20 georgia:

skriven

nja, helt okej,

sjdå? :)

21 Karin:

skriven

Bilden är jättefin..din blogg också! Vi har med rådjur i trädgården..törs knappt säga att jag är jägare, men vi skjuter inte bara för nöjes skull, utan för att få balans i naruren, och mycket annat!

Men du kanske förstår, det gör ju inte vissa människor, mena ungar, en del av dom, säger, j......a mördare, hahahaha, men rådjurssadeln och älgsteken smakar tydligen mums, för slut på tallriken blir det alltid..ha en bra söndag..//

22 Deniesé:

skriven

Sv: Tack, än har ja inte hunnit pluggat, har firat mammsen men i morn blir det fasen till att plugga järnet!

<3

23 h a n n a m e d i n:

skriven

nej så fint:)

24 Lovisa:

skriven

Vet jag har inte gått på marknaden en meter än men det e ju i dag oxå så jag kanske åker in få se hur ryggen är ! Jag bor ju 2,5 mil utanför Åsele !



Nja i går var inte så trevlig lördag var på 30års kalas på fredag så ända chansen för mig att vinna över rygg smärtan å kunna vara med är att vara riktigt full så ajg inte känner så mycket smärta ! hihi

Så ajg belv riktigt full å var kvar hela kvällen kul var det men det straffade sig i går både med ryggsmärta :( å bakis hihi !!

SÅ jag e glad att det äntligen är söndag !! :)



Själv då hade du en trevlig lördag ??



25 Persson:

skriven

Hej!



Tack!

Jo jag lyckades få dem i fredags, men inte fanns det så mycket över till marknaden efter alla nödvändigheter var betalda. Tur man har en snäll sambo :-)Så jag fick en rätt så lyckad dag bortsett från smärtorna efter allt resande, gående & kylan.



Kan ju vara klokt eftersom du är tvungen att jobba. Lät som att du har haft en tung helg?!

Hoppas du sovit gott.

Kram

Kommentera här: