Världens Mest UnderBara PojkVän!

Jag vet att jag har världens mest underbara pojkvän.. utan att tveka, han är den finaste. 
Så älskling och så omtänksam.. han ger mig massage när jag behöver, han är riktigt duktig på det, känns det som.
Han ringde mig alldeles nyss och sa han kan ta sen lunch, så han kan skjutsa mig till jobbet, för det är väl en fyra decimeter snö att cykla i.. 
Men mamma skulle försöka sig hit också och lämna busskorten, så hon är här runt 14,30-14,40, jag börjar 15,00.
Vilka änglar.
Jag älskar dig Daniel, du är verkligen mitt allt.. du är mitt liv och jag vill inte leva det utan dig.
Älskar dig massa mestast, så det så ♥
/Katja
1 Zandra:

skriven

sv: jag tror jag sett den, är det den med kören åde? :)

2 Cecilia:

skriven

Vad gulligt skrivet. Måste göra honom glad! (Om han läser din blogg)

Kommentera här: