7 sanningar om mig själv...

Fick en utmaning av Johanna att...

...Berätta 7 sanningar om dig själv:

* Jag är sjukt rädd för spindlar, hysteri å tårar.. 
* Jag har blivit tagen av polisen för snatteri... Det var mååånga år sedan.. 
* Jag har försökt att bli gravid sen 2001.. Jag vill ha bebis, längtan är stor.. men en dag kommer väl turen till mig också...  (med uppehåll då förhållandet tog slut 2007)
* Jag är beroende av lypsyl..(vanlig blåvit sak)
* Glömde en gång nycklarna hem efter en fest. Det började med en fest i Skövde, när jag som ung bodde i Fjället, cirka 15 kilometer hemifrån. Det var tråkigt på festen, så jag gick hem mitt i natten. Låst hemma och inga nycklar. Tur att vår gamla skrotbil en 360 var upplåst så där sov jag och frös i baksätet.
* Har varit otrogen en gång och det var med en tjej, det är det fulaste jag någonsin gjort och jag skulle aldrig såra någon så djupt igen..
Jag älskar djur och skulle vilja ha betydligt fler...

Jag utmanar ALLA som vill att berätta om sju sanningar om sig själv...
1 evelina:

skriven

sv:jajamen alltid kul att köra andras bilar:D

hmm veckan blir lugn.ska in till jobbet och se om mitt sommarschema är klart så ja kan planera lite:d

2 Johanna:

skriven

Kul du antog utmaningen.... =) sova i en bil och frysa är inte så kul... :(

3 Pia:

skriven

Vad är canvadukt???

Kul att läsa dina sanningar!! =)

4 Johanna:

skriven

Låter som kul underhållning, du gör rätt som går ner på hennes nivå en liten stund hihi =) kram jag skall luska ut hur jag får tillbaka min profilbild jag =)

5 Deniesé:

skriven

sv: Men oj vad gulligt, det gör mig bara glad om du anser mig och min blogg som en bra länktning till dina favolänkar :O hihihi

Ta hand om dig med vännen!

KRAM

6 Alexandra:

skriven

sv: hihi vad underbart:)



jaha vad blev det för mat då?:D

7 Cajsa:

skriven

god morgon tjejen! allt bra med dig idag?

8 Erica:

skriven

Svar: - Mm.. du då? :)



- Jag är också rädd för spindlar.. :/

9 Lisa:

skriven

Hej hej!



Det är rätt okej, ganska trött och så bara. Sen tror jag att jag har äl-värk.



Hehe, jo jag har märkt hur du funkar... ;0)



Ja det får vi hoppas att det gör för dig, att du får någon ersättning iaf.



Kram!

10 Anonym:

skriven

Nej dom gör ju inte det:( Fast det finns många mirakelhamstrar som lever upp till 2.5-3 också:D Men din var ju hur söt som helst, just färgen o allt! Ja jag avr så ledsen när min Ozzy dog, man märker ju när de börjar få ålderstecken :/ jaja :) Krams!

11 Anonym:

skriven

nää, va gulligt! Men tur hon fick ett sista glädjeskutt iaf! Kunde lika gärna blivit utan.

Hoppas din är helfrisk tills den går bort naturligt:D För den var ju ubersöt. Vill också ha en hamster igen:)

Krams!

Kommentera här: