Blev sååå ledsen..

Tårarna bara rann idag..
Jag älskar pappa så, han förtjänar inte detta.. Ingen gör det! Först 2001 hjärntumör som dom inte kunde operera eller stråla bort helt. Nu 2008 hittade dom något i ryggen, trodde vi alla diskbråck som han sagt, men tumör där med.. Cirka 0,25 av världens befolkning som har cancer har den sorten.. 
Först för mååånga år sedan lämnar hans fru honom och tar barnen i från honom, ingen kontakt med barnen idag, fast han försökt.. Sen tio år tillbaks snart.. så lämnar hans andra fru honom. Men vi barnen finns här och exfrun, min mamma.. 
Men pappa som är världens finaste och snällaste man.. förtjänar inget av detta.. 
Tårarna rann, det gör så ont, jag mår så dåligt.. jag är så ledsen..
/Katja
1 Malin-Hockeyfruga:

skriven

nä emn va hemskt..att hemska saker händer goda människor, fuktansvärt. Men skönt att han har er, ni får vara starka tillsammans gumman!

jodå, haft en underbar dag trots jobb när solen sken hehe! familjen har vart å hälsat på o nu myser vi ordentligt :) hihi nä, inte riktigt än tihihi

2 Cajsa:

skriven

men du får tänka så. jag känner ofta att det är många som vill hjälpa mig men känner sig som dåliga vänner då de inte kan eller får. Jag vill bara bli behandlad som vem som helst och känner jag för att öppna mig så gör jag det då istället. Det viktiga är att du inte lämnar henne men för din egen skull kan du dra dig tillbaka lite för att inte själv må dåligt.

3 PauliiNa ☆:

skriven

sv;

Självklart. :D anmäl dig nästa gång jag skriver ett "anmälnings-inlägg", (:

4 Erika - Att övervinna min Fetma!:

skriven

Hej!

Men åh beklagar vad som hänt din pappa :( Fy vad hemskt det måste kännas för er.



Ja, det får vi verkligen göra. Kul om vi kunde snacka där lite så :)

Försök ha en bra helg nu vännen.

KRAM!

5 evelina:

skriven

sv: aa de är ju sant. Bäst att passa på då':P

6 Sandra:

skriven

Godmorgon.

Nej men usch förstår att du är ledsen. Varför händer sånt snälla och fina människor undrar man ju :(

Barn är så himla mysiga. Nej jag tycker det där är svårt faktiskt men bjuder henne på middag :) Vad ska du ge din mamma?

7 denice:

skriven

har faktiskt inte gjort det, haha! tack så mycket :D

8 Johanna:

skriven

förstår du är ledsen när jag läser din text :(



9 - Emma:

skriven

naw, gud va tråkigt ):



sv; Okeej, allting har för & nackdelar (:

Okeej, här skiner solen idag, men har inte gått ut än :D får bli sen hehe. SItter & pimplar Cola:D



Händer för dig idag söte ?

10 - Emma:

skriven

jaa verkligen, hoppas allt blir bra med honom & att han får leva många fina år till <3

aha okej (:

jaa de vet du ;D haha

Fina bilder i inlägget innan (:

11 Karolina:

skriven

SV: Sim 3:an så klart som kommer till veckan.

Ställa sånna där frågor till mig... De har jag ingen superkoll på sådär rakt upp och ner. Våran dator tog mannen via jobbet på den tiden då man fick erbjudande om sådant, men idag finns inte den möjligheten.

12 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hihih ja den är så söt så.. ;) ah fy fasen va vidriga de är huha! :S hahaha ja har skrattat jag med kan du tro..sambon med för han hörde hur jag svor å skrev inne på dass ;D hahah! ica eller euroshopper, jävla skitsaker ;P va härligt, vi har ju sovit så där de 4 timmarna vi låg i sängen, varken killen elller hunden gav sig..hunden ville lägga sig i sängen o P vägrade haha, upp-ner-upp-ner haha! åh va mysigt! får ni njuta av vädret. Vi har oxå kanonväder men ja jobbar ju :S Sambon o hunden är nere vid sjön å njuter..utan mig hehe! Kram

13 Johanna:

skriven

Då blir han glad nrä du hälsar på honom =)

A är min bästa vän. och han som dyker upp i tankaran var en jag dejtade ett tag för 2år sedan.. jag var inte riktigt redo då. men han var perfekt för mig...men jag hade precis flyttat från min fd sambo... hon känner till hela historien, så vi får nog diskutera det ikväll... haha dejten gick bra annars..

14 kittymon:

skriven

Hej gumman ! Usch så trist, förstår att det inte känns något vidare just nu. Tänker på dig ! Försök att focusera på bra saker så det inte blir för jävligt.

Idag skiner solen som aldrig förr och jag tänkte dra mig ner till vårat utomhusbad med pool.

Kramar

15 Pia:

skriven

Jag har en som heter Olympys men mer vet jag ej, fick den av mamma och pappa för de hade en över. De har en till sån + en värsting som pappa har..

System och system jaaa lite kanske men kan ej byta objektiv på den, lite tråkigt men man kan ju inte få allt.. =)

16 Sandra:

skriven

Hejhej! :)

Tack så mycket. Jadå det får man göra hihi. Jag blir 21 i år. Hur gammal är du själv?

Åhh vilken fin present, då blir hon mkt glad!

Idag.. ja, jag ska snart ut och jobba. Sen köra hem till Landskrona. Sambon åkte i morse eftersom han hade fotbollsträning. Vad ska du göra?

17 hanna:

skriven

haha jaa :P

18 Erica:

skriven

Vad hemskt.. :( ..ingen förtjänar något sånt... :(

19 vesna:

skriven

tack så mkt :)

20 Cajsa:

skriven

jo, jag vet.. men det gäller att försöka. :)

ahh, mysigt! :)

21 Linnea :>:

skriven

hemskt tråkigt :(



sv: tack :)

22 madde:

skriven

underbart har i cypern

23 Carma ♥:

skriven

Nämen gumman, vad jobbigt. Skönt att ni finns där för honom iaf!

Ta hand om dig och din far i denna svåra tid,

älska honom mest nu när han vekligen behöver det!

Kramar om <3

24 vesna:

skriven

svar på din fråga..



http://vesna.blogg.se/2009/march/-streck-over-ogonen-.html#comment

25 Regina:

skriven

:/ blir så ledsen av att läsa det här:( kommer du kunna operera?

26 kittymon:

skriven

ja vi hade det helmysigt, men det vart lite maraton i butikerna också men det är lite så vi är :)



Förstår att det är tungt, inge roligt. Tyvärr kan jag väl inte riktigt förstå hur tungt det kan vara när ens föräldrar blir sjuka eftersom min kontakt med föräldrarna är inte den bästa och tyvärr blir lite likgiltig inför dom....ibland blir det inte som man tänkt sig.



Kram

27 sara:

skriven

Måste kännas riktigt jobbigt med din pappa,jätte jobbigt att se sina nära och kära så sjuka! Stor kram till dig!

Kommentera här: