1 Cajsa:

skriven

haha, ja det skulle du ha gjort! XD hahaha! :P hundnappning dock men i alla fall! XD hahaha!

2 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

vad tycks om min nya design?:)

3 Anonym:

skriven

nej, skicka länk så jag kan läsa?.)

4 Emma:

skriven

Kikar in =)

5 Cajsa:

skriven

haha nice..^^ nej nu ska jsg sova! :P kramar!

6 Emelie Dahlgren-The one and only!:

skriven

Hejsan:)

Vad gör du?

Anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg:)

http://emeliedaahlgren.blogg.se/2009/may/veckans-blogg.html#comment

Ha en bra dag:)

7 Sandra:

skriven

Fina båda två :)

Nej munsår har jag varit skonad ifrån som tur är.

Kan vara så men jag vet inte. Lycka till :) Kram

8 Malin:

skriven

Ja det gjorde jag :D Har hänt mig också att det helt plötsligt kommer springandes en stor hund, kan vara lite läskigt ändå, när man inte känner den. Men den ni träffade såg ju snäll ut.



Det är säkert olika från chaufför till chaufför, men det har man hört att på färdtjänst har de alltid grymt bråttom...

9 hanna:

skriven

fina kläder :)

10 Linnea :>:

skriven

nog har jag allt det. kanonväder ju :D

11 Pia:

skriven

Fina ni är! Man ser din sambos skugga med.. =) hihiii..

Mkt fina kort du tagit och kan tänka mig att det var riktigt skönt för dig att kunna få sova ut. Vill också göra det men rätt kört när man jobbar dagtid denna veckan.. =/

Hoppas du får en bra måndag!

12 Martina:

skriven

tack. händer hos dig idag?

13 Martina:

skriven

Snygga outfit:)



Hoppas ni får en härlig sommardag

14 kittymon:

skriven

Har ingen kontakt med min mamma, så det är inget att fira. Inget jag orkar hänga läpp över heller. Jag har min familj....



Idag ska jag iväg på lite saker hela dagen och kvällen så det blir ingen lugn dag. Känner att det värker idag men man får väl stå ut på nått vis....



Ha en bra dag !

Kram

Kommentera här: