Duttia jag..

Dagens summering..
Åkte och hälsade på far i dag.. han blev glad.. det var kul.. vi spelde en chicago som jag vann och vi fikade kaffe och bullar.. han har blivit en riktig gottegris, men tror det beror på kortisonet, han har ALDRIG ätit så mkt gott innan.. hihi..
Så hämtade vi växellådsoljan, jag körde till stan och det gick bra.. köpte solkräm på Rusta med. Garniers.. bidde det.. gjorde två bra parkeringar också och en tredje som var helt okej hos pappa.. tycker jag i alla fall.
Sen har vi grillat och mums...
Se bilderna nedanför, bläddra ner och titta och kommentera.. SNÄLLA!!!!!

Har varit duktig.. var och sprang Hörnebo leden, tror den är 2 km, men sen går man 1 kilometer dit och en tillbaks.. sjukt duktigt av mig, men det känns i varenda ben och muskel.. 
Nej, ska lägga mig och se på lite film nu hade jag tänkt.. 
Natti natt...
/Katja
1 liza:

skriven

hmm... jag vet faktist inte.

men min drömresa skulle vara till new york eller spanien!

2 Karolina:

skriven

SV: Jag har valt den där utan krimskrams...

Idag har varit en hyfsad dag, fast nu på kvällen önskade jag att man inte var kvinna. Jag har heldre ont i ryggen än mensvärk... uschh för den som kom på att vi tjejer/kvinnor skulle ha den här skiten.

3 hanna:

skriven

HAHAH, ja det måste va så :p

4 Johanna:

skriven

Nja, vi var inte tillsammans så länge, men vi träffades vi fel tidpunkt i både hans liv och mitt liv. det är nog därför...för jag vet bra dte blivit om vi varit redo för ett förhållande =)

5 vesna:

skriven

=)

6 Cajsa:

skriven

det tycker jag att du gör rätt i! ^^ själv sitter steker i solen..^^ skitvarmt idag! :O

7 Erika Drake af Hagelsrum:

skriven

Sv: Tack så mycket! Ja jag tycker också om bränt men detta var hårt och svart haha :D

8 Martina:

skriven

starkt jobbat iaf :) hoppas du haft en bra helg :)

9 Sandra:

skriven

Hejhej! :)

Helt okej. Trodde jag skulle må dåligt men jag är pigg som en lärka. Usch då vad jobbigt med munsår. Jag ska plugga idag, inte något vidare skoj. Kram

10 Martina:

skriven

shit va duktigt att ut coh springa skulle ajg då aldrig orka.



Hoppas du får en härlig dag

11 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åh dina kissar va ju jättesöta!!:) härliga bilder du tagit;) åh tack sötis! jag jobbade hela dagen sen blev de en kvällspromenad med vovven och sen mys å film hela kvällen..å halva natten ;P åh, måste oxå grilal snart..ser himla gott ut!



hihi gottis å promenad är ju aldrig fel ;)

va gör du idag då? kram

12 Erica:

skriven

Svar: - Förstår det.. <3



- duktig du är som har sprungit! :)

13 Reby:

skriven

Snygg header! :D



http://bansheez.blogg.se/

14 Carma ♥:

skriven

Jo tack har sovit som en stock inatt.

Usch vad jobbigt med munsår, du får smörja in de hela tiden så kanske det läker snabbare!

Idag ska vi snart upp till mina föräldrar jag ska sola nån timma eller två tänkte jag sen blir det morsdag fik och lite senare på kvällen ska vi hem till hans föräldrar.

Skönt att man är ledig idag!

Ha en toppen mysig dag idag gumman och se till o fira mammsen =)

Massa kramar <3

15 - Emma:

skriven

God eftermiddag (:

Joodå den va mysig, & de vännerna är världens sötaste :D haha. Underbara såna små är (:

Okeej, härligt ! ;D

Nåt skoj som händer idag ?

16 - Emma:

skriven

tack, hann itne läsa kommentaren av outfitten innan :D hihi

17 Johanna:

skriven

jadå gårdagen var trevlig =) där fanns till och me dögongodis ute.... :P snygg var han haha! =)

hoppas du har det bra hos din mamma.. jag prata med min innan idag. hon jobbar hela denna helgen

18 Emmasvenssonn:

skriven

söt blogg

19 liza:

skriven

hmm.... jag vet faktist inte , det verkar bara kul och det är fin där:)

20 Cajsa:

skriven

ok, ha en bra dag sötaste! :D

21 Therese:

skriven

Hej hej!

Låter inge bra att du är/varit deppig! Antar att det handlar om pappsen eller var det något annat? Tur att han har er i alla fall så att han inte är alldeles ensam, men jag kan förstå att det känns riktigt jobbigt vissa stunder. Kämpa på och ta stöd av någon om det blir jobbigt för dig (om du känner ett behov av att ventilera dina tankar & funderingar).



Har köpt en liten bok till mammsen, som hon ska få nästa gång vi ses. Du då?



Många vackra bilder du har tagit, må jag då säga!



Många varma styrke kramar till dig gumman!!!

22 Linnea :>:

skriven

är också en riktig gottegris, hehe :p



sv: okej ^^

ja, det är nogger ^^

23 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej, min är rosa :D



Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett present kort på 250 kr från H&M. Gå in och läs mer här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/tavling.html :)

24 Erika Drake af Hagelsrum:

skriven

Haha ja, bebis är härligt! :)

25 Cajsa:

skriven

min dag har varit helt okej. har inte gjort så mycket..^^ bara latat mig i solen typ.. :P

Kommentera här: