En Video till - Snuffis får presenter..

Vad snäll han är, husse ju... jag fick två jättestora presenter av honom.. se här för vad?
(Ni behöver ju inte bry er om hur matte gulligullar med mig, men hon älskar mig massor i alla fall och hon säger hela tiden hur stolt hon är över mig vad jag gör och så. Nyss kröp jag upp längs hennes ben, upp till hennes famn för att säga "Hej, matte här är jag, kom och busa med mig)


/Katja
1 Lisa:

skriven

Videon är inte tillgänglig!

2 Anonym:

skriven

Hmmm undra om man skulle ta och skaffa sig en stor sko, de verkar ju roliga.. =)

3 Frida:

skriven

Vilken söt liten sak! :>

4 hanna:

skriven

jag kan lägga in en jättedålig bild tillsvidare, har tyvärr ingen bättre...

vad gör du då :)?

5 Karolina:

skriven

Åh herregud vilken sötnos då. Är juh nästan så man blir sugen på att skaffa en.

6 Lisa:

skriven

Bra att du fått hem Idominsalva och kunnat smörja läpparna. Hoppas det blir bättre snart så du slipper ha ont och så.



Min kväll igår var bra, såg på "Extreme home makeover", "Lie to me" och flera avsnitt av "McLeod´s döttrar". Är inne på säsong 3 nu. =0D



Hur var din kväll igår?



Jag spelade där på e.m./tidiga kvällen några timmar. =0P

Då körde jag bara med två tvillingkillar när de gick på universitetet. ;0)



Kram!

7 Systrarna Positiva:

skriven

haha :)

Tak så mkt :D



kram// Emma

8 Misshopeful:

skriven

Vad söt han är :)

Självklart får du lägga till mig bland dina favoritlänkar. Jag är smickrad. Tack.

9 Johanna:

skriven

Ja, vi hade åska och regn på morgonen men sen vid 9-10tidne sprack dte upp coh blev kanonfint...hoppas ni fått bättre väder tills idag =)

10 Cajsa:

skriven

tyo hur söt som helst ju! ^^

11 Johanna:

skriven

oh men det som är så gott.hihi..men som man säker, smaken är som baken, delad..haha.



idag blir en slappedag..skönt..skall snart ut å gå en runda tillsammans med min far... själv då? kram

12 Lisa:

skriven

Nja, jag har haft svårt att somna sista två kvällarna och så varit totalt outvilad när jag vaknat igår och idag... =0/



Själv då? Hoppas du sovit bättre än mig iaf.



Japp, jag har byggt det huset. ;0) Hehe... =0)



Kan tänka mig att det gör ont, men bra då att salvan mildrar det lite.



Okej, jag kör väldigt sällan med Studentliv, bara ibland när jag får något ryck. Annars är mitt gebit att simmarna är hemma och skaffar ungar, kanske jobbar ibland, hahaha. ;0)



Trevligt med besök, hoppas du får en bra dag. =0)



Kram!

13 Anonym:

skriven

jasså, men vad trevligt :) Låter gott. Vad blir det för bio då? krams1

14 Jessica:

skriven

Vilken sötis Snuffis är.



Hoppas dina brännskadade läppar snart blir bättre.



Ha en bra dag!

15 jossan:

skriven

guud vad sööt och busig din lilla hamster är! ^^ vad heter den?

kramis

Kommentera här: