FotoSession - Blandade Bilder!!!

Passade på att fota mycket idag.. lite blommor och annat.. som jag tycker var fint.. sen var vi iväg till Vrisulven som ligger utanför Timmersdala, så där tog jag lite kort med.. 
















/Katja
1 Emelie:

skriven

Åh är det Böjja badet? har funderat på att åka dit ett par dagar nu men det har inte blivit av, var det varmt?

Blir inge bad för mig på ett tag, brände axlarna i förrgår och har andra gradens brännskador :/

2 Emelie:

skriven

yes böjja badet :) brukade alltid bada där som ung, man kan åka en stickväg genom skogen och komma till mitt barndomshem.

har kört med kylbalsam sedan i förrgår, men det hjälprt föga så jag ska in på apoteket och höra om råd.

ja nu har vi kommit en bit på vägen :) snart startar vi, ska kolla om jag får börja på dag ett för att spara lit tid :) har du bestämt hur du ska göra?

Ska vi klimakterie tjura ihop ;)

3 Emelie:

skriven

Min mens kom på dag 31 så den var sen, då kommer ju allt bli förflyttat för mig om det fortsätter på den linjen, så om jag börjar på dag 1 så kanske det inte blir senare.

Man sprayar genom hela behandlingen så det spelar nog ingen roll :)

Längtar så himla mycket just nu, bara två mensomgångar kvar, tre om man räknar i augusti och sen ska vi slippa den skiten eller hur :)

4 Emelie:

skriven

Jodå du sprayar genom hela behandlingen, även när du sprutar det är för att hålla ens egna hormoner under kontroll men du sänker spraydosen.

Du bör nog prata med dem men det kommer nog inte göra någon skillnad :) enda är om de kanske tycker att det blir för tidigt men jag tror inte det ska vara någon fara.

Vet inte riktigt när äp blir, det är så svårt att spekulera i, efter första omgången vet jag att allt är väldigt skört på något sätt och blir aldrig som man tänkt sig.

Du kommer klara sprutorna galant annars blir det kladdkaka varja dag för mig ;)

kram

5 sofia.:

skriven

fina bilder :)

6 Emelie:

skriven

Fråga på du bara hjärtat :)

Du behöver inte oroa dig sprayen kommer att räcka du får extra utskrivet, jag har inte ens plockat ut min sista från förra gången.

jag sprayade tre gånger per dag fram till sprutorna sedan två gånger per dag när jag sprutade.

Allt kommer att gå jätte bra men det är helt normalt att man har världes fjärilar i magen innan, se den ljusa sidan jag finns ju alltid till hand om det är något som är oklart :D

Jo jag har tvekat och gör det fortfarande, det är mänskligt.

Jag fasen har jag också gått igenom och den blir värre om du kommer in i världens klimakterie som jag gjorde, men man skrattar gott åt den i efterhand och säger att man vet vad som väntar när man blir äldre.

om man går bakåt i min blogg så märker man ganska snart hur ofta mitt humör åker rutchkana, och det behövs det också, man behöver deppa ihop för att orka i det långa loppet.

jag vet inte om du har varit inne på den bloggen som jag älskar och gör massa reklam för på min sida, den heter innan du fanns och den är helt underbar, här är ett inlägg som är väldigt värt att läsa, speciellt kommentarerna :)

http://blogg.alltombarn.se/innandufanns/2009/05/25/det-kom-ett-mail/

kram kram

Kommentera här: